She's my everything
Stel je voor. De jongens hun tour is gedaan. Niall belt naar jou om te zeggen dat hij vanavond thuis zal zijn en dat de jongens meekomen. Je bent super blij omdat je hem in geen maanden meer hebt gezien.
Je zorgt ervoor dat het huis heel gezellig wordt en maakt een cake klaar.
Net op het moment dat je alles klaar hebt gezet, hoor je dat iemand de deur opendoet. Je kijkt wie het is en de eerste die je ziet is je liefje Niall Horan. Je krijgt een instand smile op je gezicht en geeft hem een kus. Je voelt zijn warme lippen op de jouwe. Dit heb je zo erg gemist. Hij haalt zijn lippen van de jouwe af en kijkt je recht in de ogen.
Niall: Hey liefje, ik heb je zo erg gemist.
Jij: Ik jou ook. Je hebt geen idee hoe blij ik ben dat je terug bent.
Je voelt de ogen van de rest van de jongen op je rug branden dus draai je je om om ook iets tegen hen te zeggen.
De jongens gaan in de zetel zitten, moe van hun geslaagde tour. Je gaat naar de keuken om thee te zetten en de cake te gaan halen. Ondertussen hoor je de jongen een beetje vertellen over wat ze speciaal hebben onthouden tijdens de tour en wat ze leuke momenten vonden.
Je komt de kamer binnen met de cake en je krijgt onmiddellijk een goedkeurende blik van alle vijf de jongens. Ze vliegen allemaal op je af en geven je een kus op je wang en om je te bedanken en nemen een stuk cake.
Je gaat naast Niall in de zetel zitten. Hij slaat je arm om je heen. Je legt je tegen hem aan en doet je ogen toe. Dit heb je zo gemist. De zalige momenten samen, knuffelen.
Je voelt dat je een beetje aan het wegzakken bent maar je houdt jezelf toch nog wakker. Ondertussen hoor je de jongens over jullie praten.
Liam: Hoe lang zijn jullie nu al samen?
Niall: Ongeveer 1 jaar.
Zayn: Jullie zijn echt ongelofelijk schattig samen.
Harry: Je ziet haar echt graag he.
En dan hoor je het ongelofelijke …
Niall: Ze is mijn alles.
Er zijn nog geen reacties.