Foto bij I'm a stylist - Zayn Malik  16+

Ik hoop dat het een beetje goed is
X


Voor MexPayne

Ik sluit de deur achter me en ga de gang in. Opweg naar Zayn. Zoals gewoonlijk ben ik met de jongens mee op tour. Ik ben dan ook hun styliste. Zoals gewoonlijk spreek in met Zayn 1 keer in de week af. Gewoon om te praten met elkaar. Zijn hart luchten, want allebei hebben we het wat moeilijk doordat we op tour zijn.
"Hey Nialler" zeg ik als ik Niall tegenkom in de gang.
"Heeeey Sanne" hij geeft me een knuffel waardoor ik moet glimlachen.
"Weet jij waar Zayn is?" Vraag ik hem.
"In de kleedkamer. Hij is zich aan het omkleden. Ik zou maar oppassen."
"Voor Zayn ben ik niet bang hoor"
Niall glimlacht.
"Hij misschien wel van jou"
"Wel bedankt!"
Niall grijnst.

"Niall? Kom je? Of heb je geen honger meer?" Het is Liam, die zijn hoofd om de hoek steekt.
"Ga maar, ik vind Zayn wel" zeg ik en geef Niall nog een knuffel voor ik richting de kleedkamer ga.

Ik klop op de deur waarna ik deze opendoe. Er staan een aantal stoelen en een zetel. Meteen valt mijn blik op Zayn, die net zijn shirt uittrekt.
"Heey" zeg ik zacht en Zayn draait zich om. Zijn gespierd lichaam is het eerste wat me opvalt.
"Sanne" zegt hij. Ik geef hem een zoen op zijn wang. Waarom weet ik niet. Het is een gewoonte geworden.
"Hoe gaat het met je ?" Vraag ik.
"Bwa ja, ik heb me al beter gevoeld."
Antwoord hij. Ik ga in de grote, zacht rode zetel zitten.
"Mis je ze ?"
Zayn knikt. Hij is tamelijk gehecht aan zijn familie en ziet ze nu niet meer veel. Hij komt naast me in de zetel en ik geef hem een knuffel.
" ik denk dat ik ze straks ga bellen" deelt hij me even mee. Ik kijk hem aan en verdrink in zijn chocoladebruine ogen. Ze zijn zo mooi. Langzaamaan komt hij dichterbij en zacht plaatst hij zijn volle lippen op de mijne. Het is een zacht tedere kus, maar hij laat me smachten naar meer. Veel te snel haalt Zayn zijn lippen terug weg. Verdrietig kijk ik hem aan. "Ik wil je" fluister ik waardoor Zayn begint te grijnzen. "Neem me dan"
Dit laat ik me geen twee keer zeggen en zoen hem vol passie. Zayn antwoord de zoen door zijn lippen wat van elkaar te doen waardoor mijn tong toegang krijgt. Onze tongen spelen een passioneel spelletje terwijl Zayn me zachtjes achteruit op de zetel duwt. Plots stopt hij en staat op. Hij gaat naar de deur van de kleedkamer en doet deze op slot. "Je wilt toch geen pottenkijkers? Of wel?" Zegt hij met een grijns. Ik glimlach en opnieuw komt hij boven me hangen.
"Sanne, je maakt me gek!" Kreunt hij stil in mijn oor waarna ik hem zoen. Onze lippen spelen met elkaar terwijl mijn handen over zijn bloot bovenlijf gaan zo naar beneden tot aan de rand van zijn broek. Al snel heb ik zijn riem los geprutst en is de knoop van zijn broek open. Ondertussen voel ik Zayn's handen onder mijn shirt gaan en ze eindigen op mijn borsten. Ik laat zijn broek even los zodat Zayn mijn shirt over mijn hoofd kan trekken. Met kleine kusjes maakt hij een spoor over mijn buik terwijl hij met zijn handen, op mijn rug de haakjes van mijn bh losmaakt. Lijn borsten vallen uit de cupjes. Zijn lippen verlaten de mijne en Zayn plaatst ze op mijn tepels die meteen kei hard worden. Zayn zuigt aan mijn tepels waardoor ik helemaal gek word. Nu al. Hij plaatst zijn lippen terug op de mijn terwijl ik hem help zijn broek uit te doen. Een redelijke grote bobbel heeft zich al gevormd in zijn boxer. Ik streel met mijn hand over zijn boxer waardoor een zachte kreun Zayn's mond verlaat.
"Is hier iemand een beetje opgewonden ?" Vraag ik grijnzend en trek in één ruk zijn boxer naar beneden. Een mooie grote jongen komt tevoorschijn en meteen klem ik mijn hand er rond. Ik begin hem traag af te trekken en draai ons om zodat ik nu bovenaan lig. Zayn kreunt steeds luider en zijn ademhaling wordt zwaarder.
"Sanne, ik... Ik ga komen" kreunt Zayn en meteen stop ik. Licht verwonderd en tegelijk wat boos kijkt hij me aan. Maar deze blik is al snel weg al hij ons terug omdraait en zijn hand onder mijn rokje laat verdwijnen. Ik schrik als ik plots een vinger over mijn slipje voel wrijven.
"Mhh, Zayn" kreun ik zacht en dit is volgens hem het teken om met rokje en slipje tegelijk uit te trekken. Ik spreid mijn benen voor hem en meteen verwennen zijn vingers mijn clit. Ik verstijf als ik plots een vinger bij me voel binnenkomen. Ik krom mijn rug zodat hij wat dieper kan. Ik voel hoe hij een tweede vinger bij brengt en een maar keer mijn G- spot passeert.
"Zayn, oh... Oh... Daar, blijf daar" breng ik met moeite tussen de kreunen uit. Ik zie hoe hij zich naar me toe buigt en zijn lippen op mijn clit zet. Een overheerlijk gevoel trekt door mijn buik en tegelijk word ik stapelgek. Mijn spieren spannen zich aan en Zayn moet het ook gevoeld hebben en trekt zich terug. Beteuterd kijk ik hem aan.
"Neuk me" fluister ik zwoel in zijn oor.
"Maar al te graag" Zayn brengt zijn vingers naar mijn mond en gretig zuig ik er aan en proef mezelf. Lustig druk ik mijn lippen terug op de zijne en voel hoe hij zijn eikel tegen mijn clit zet. Zacht maar soepel komt hij bij me binnen. Halverwege stopt hij en kijkt me aan.
"Je bent toch geen maagd meer?" Vraagt hij.
Met een ondeugende grijns schud ik mijn hoofd waarna Zayn in een keer bij me binnenstoot. Hij is groot. Heel groot en vult me helemaal.
"Je bent groot" fluister ik.
"Maar jij nog beter" antwoord Zayn en begint op een rustig tempo te stoten. Het is even wennen maar al snel neemt genot het over. Een heerlijk gevoel verspreid zich in mijn buik bij elke stoot dat hij doet.
Ik spreid mijn benen nog meer en klem deze rond zijn middel. Ook krom ik mijn rug om hem dieper in me te voelen.
Gekreun en gehijg vult de kamer en zweetdruppeltjes parelen op Zayn's voorhoofd.
"Sanne, ik... Ik kom " kreun hij in mijn oor.
"In me" breng ik uit gevolgd door een luide kreun.
Ik voel dat ik ook bijna ga klaarkomen en al mijn spieren spannen zich aan. Een overheerlijk gevoel verspreid zich in mijn buik en zowat gelijk komen we allebei met een gil klaar.
"Wow" fluister ik als in Zayn uit me voel glijden.

"Sanne, ik... I love you" fluistert Zayn bijna zo zacht dat ik het bijna niet hoor. Een kleine opgeluchte zucht verlaat mijn mond. Ik dacht dat hij het nooit zou zeggen.
"Zayn, I love you more" zeg ik waarna ik hem liefdevol zoen.

Reageer (1)

  • xDeletedx

    AAAAAAAAAAAAAHHHH *GIL* *broer komt* James: San? Ik: Ja..:$ James: Heb je weer porno zit te lezen -.- Ik: Uhm.. :$ James: *zucht* Geen Gay Porn hoop ik zoals je met die Ziam ding dee Ik: nee nee -.-

    oke dat was siereus gebeurt xD

    p.s sorry dat ik geen abo had was ik denk ik vergeten.. Stout San!!(N)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen