Foto bij HOOFDSTUK 17 Perrie:

Ik was met Owen de tent aan het opzetten. Eigellijk viel hij steeds om en zaten wij er met zn 2en onder. Hij kietelde me zoo lief!
We zaten met den 8en aan het kampvuur,toen Owen een briefje doorgaf aan Daan,die weer aan Lois,die Emma,en die weer aan mij doorgaf. mn naam stond er op met hartjes op de i. *Liefste Perrie, je bent super lief wil je mn meisje zijn?* ik had meteen JAA geantwoord en gaf hem weer door. Toen Owen het briefje kreeg straalde er een glimlach op zijn gezicht. We gingen om het kampvuur allemaal liedjes zingen. Lois en ik gingen op een houten steiger staan die een podiumpje voorstelde, een liedje van Litlle Mix zingen: (Hey, how ya doin'? Sorry you can't get through. Why don't you leave your name and your number, And we'll get back to you). Emma en Bella deden One Way Or antoher van 1D: (One way or another,I'm gonna see ya,I"m gonna getcha getcha getcha getcha)
Owen en Nils deden: (scream and shout and yeah Scream and schout,wohowoo brain diaction!) en Daan en Rein deden Taylor Swift I knew you where trouble: (Oh, Oh ,Trouble, Trouble, Trouble. Oh, Oh, Trouble, Trouble, Trouble) Iedereen was geweest en het was al half 12, we waren nog niet moe dus gingen we ene spelletje doen. Doen durven of de waarheid. Nils begon: Owen d-d-w? w,zei owen. Heb je ieds met Perrie? Owen antwoorde: JAAh. Toenw as Owen aan de beurt en zei: Rein d-d-w? Rein zei: doen. Owen fluisterde ieds in Rein zijn oor. Rein liep richting Bella die naast mij zat,en gaf der ene kus op der lippen. Toen was Rein aan de beurt, Ik zag ook dat nils zijn arm om Emma heen had. en er nog niet ieds was gekomen tussen Daan en Lois. Dus ik trok Bella en Emma mee naar het veldje en vertelde hun dat er echt ieds moest gebeuren tussen die 2. ze vinden elkaar allebei zo leuk maar weten het zelf niet eens. We liepen weer terug naar het veldje en ik ging knus naast Owen zitten,die zijn arm om mij heen sloeg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen