HOOFDSTUK 16 Lois:
Ik werd wakker van de wekker van Daan. We zijn op de grond in slaap gevallen. Ik heb zoon last van mn nek grr. Daan: good morning:) Lois: goodmorning:)'ik moet opschieten ik moet zo al naar het station! snel pakte ik mn kleren en liep emt Daan mee naar beneden waar iedereen al zat te eten. Toen ik het ontbijt op had gaf ik Daan ene knuffel, en haasde me naar het station. Iks tond bij de goede trein,en over 10 minuten kwamen ze eraan.
Daar zag ik de trein aankomen,alle mensen stapten uit,en jahoor op het laatste renden ze alle 3 tussen de menigten door mijn kant op. (stond ik wel veilig?)
Lois: Perrie!Emma!Bella! jullie zijn er yay! we deden onze yel en liepen naar huis. ondertussen zaten we te kletsen. Perrie: dus ehm jij en Daan hebben al bijna wat hea? 'Lois: nouh. Bella: jahaa geef ht nou maar toe. Lois: hoe zit het egellijk met jullie? hea ja laten we het daar eens over hebben. Perrie: oke ik geef het toe,ik vind Owen best wel leukk<3 Emma: ik Nils wel:) Perrie: Bella jij past supah goed bij Rien als ik het zelf zeg! Bella: weet ik tog! Lois: wow Perrie wat hb je leukk haar,Dipdye? Perrie: jaah. We liepen met zen 4tjes naar huis toen we Daan zijn auto al zagen. ze waren er alle 4 al. Ik wees de meiden naar de weg en dat ze door de hegg heen moesten. Er moest nog veel gebeuren. We legden onze spullen op de grond. Ik gaf een knuffel en een kus aan Owen,Rein en nils en de anderen deden het na. ik hoorde Owen tegen Daan fluisteren: zo zo dat is dus dat leuke meisje? We verdeelden de opdrachten. Owen en perrie maken de tent in elkaar. Nils en Emma halen het hout. Bella en Rein blaazen alle luchtbedden op. En ik en Daan haalden alle spullen uit het huis(zoals eten)
Ik en Daan zagen dat het meteen klikte tussen Owen en Perrie,tijden het opzetten van de tent aan de binnenkant hoorden we alleen maar geglag,en waren elkaar aan het kietelen. Met nils en emma hadden we nog nils gezien. Rein en Bella daar integendeel wel. ze waren alleen maar met elkaar bezig,en Rein gaf steeds kusjes op der wang. Ik ging met Daan alle spullen halen. Ik dacht in mezelf: daan is zo leukk,was er nou maar ene manier dat..
Er zijn nog geen reacties.