Yes dacht ik in mezelf. Ze kunnen.Ik keek op de klok en ik zag dat het 11uur was. dus ik besloot om alvast heen te gaan. Ik pakte mijn vest+tasje en liep naar de schuur.Ik pakte mijn fiets eruit en zag iemand achter mij staan,het was Daan. Lois: hee,moet je geen fiets pakken? Daan: we zullen het maar op joun fiets moeten doen,mn vader is niet thuis en mn band is kapot.'' Lois: okee. Daan pakte de fiets uit men hand en besloot op voorop te gaan. We reden naar de oprit,en ik sprong bij hem achterop. Daan: hou goed vast he?,'er komen hier veel heuvels. IK hield hem vast bij zijn middel,het voelde zo veilig. Toen we doorreden kwamen we bij een groot gebouw aan. dat moest het zwembad zijn. Daan parkeerde mijn fiets en deed hem op slot. Samen liepen we naar binnen en liepen naar de kleedhokjes. Ik liep naar een stoel waar Daan al zat,toen ik perongeluk zei: Jij hebt tog een sixpak? Daan: ehm ja,Hoezo? Lois: ohnee dat stond in een boekje.''niet dat ik die lees ofzo. Ik voelde dat ik zo rood als een aarbei werd. Lois: zullen we zo gaan zwemmen? Daan en ik liepen richting het zwembad,naar de duikplank. Ik ging erop staan en maakte er een salto vanaf. toen Daan erop stond probeerde ik hem eraf te duwen,maar hij trok mij met me mee. We lagen alle 3 in de slappe lach. ''Lois: daan? Daan: jaa? ''LOis: ik heb de meiden gebeld en ze kunnen dit weekend,ze komen samen en ik haal ze dan vanaf het station. Daan: okee leukk,de jongens kunnen ook. Lois: we moeten dan alleen nog wat spullen hebben. Daan: ja,ik heb nog wel een 8persoonstent. Lois: ik heb wel dekens en kussens. Daan: er liggen daar genoeg boomstronken,voor een mooi kampvuur,en heb mijn ouders al gevraagt dat we het daar mochten doen. Lois: okee. we liepen weer richting de kleedhokjes,en kleeden ons om. Dit keer mocht ik fietsen. Daan sprong bij me achterop en hield me bij mn middel vast. IK maakte express bochtjes. Daan: hee,kapp effe man. ''Lois: hahah. Toen stopte ik en stond er een groepje mensen voor onze neus. ze droegen versleten kleren met oude laarzen. *:zo zo kijk eens wie we daar hebben,Die kleine populaire blonde,en die bruine gek. Daan: rot tog op man. De mensen kwamen dichterbij,en ikz ette mijn fiets neer. Lois: had je what?! *: zo zo ook nog effe stoer doen ook. Lois: liever stoer dan een versleten auto band.Lois: nee nu durf je niks meer te zegggen he,dus rot op met je groepje en ga naar je manege,OMBESKOFT! iK pakte snel mijn fiets en Daan sprong achterop.ik fietste zo hard ik kon naar ons huis. Daan: ahahah lollig net,dat heb je tog van dat ene programma? Lois: je bedoelt FC KIP? ''Daan: jaa. Morgen was het al vrijdag. Daan: heb je zin om te blijven logeren miss?, dan kunne we die dag alle klaarmaken,weet je wel? Daan bloosde zo erg dat hij net een rode paprika leek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen