Foto bij Seconds.

| - The Smallest Things In Life || Super-short || Hope you like it

I - The Smallest Things In Life

Ik leun achterover in de zetel, veer half op en draai me, net geen kwartslag. Dat gaat snel. De tijd waarin ik beslis me te draaien en mijn hersenen dit commando naar alle cellen in m'n lichaam sturen is ontiegelijk snel. Zo snel, dat het bijna niks voorstelt op een leven lang. Laat die bijna maar weg. Hoe ik mij draai in die zetel in retro stijl in het appartementje aan zee, stelt niks voor op een leven lang. Althans niet voor mij. Voor anderen kan een kwartslag - nog niet toe - draai een belangrijke stap zijn of het moment dat je een ingrijpende beslissing maakt, al dan niet onbewust. Maar dan nog maakt de draai op zich niks uit. Puur omdat je vol bent van het moment. Mensen moeten eens wat meer aandacht schenken aan kleinere dingen in het leven. Niet perse aan die draai. Maar dingen die je doen glimlachen of nadenken, als je er even bij stilstaat. Al was het maar voor een seconde. Zoals ik stilstond bij die draai. Nu ik erover nadenk, was het moment van de draai een prachtig moment. We waren aan zee, het had net geregend en de zon kwam erdoor. Even later verscheen een van de mooiste regenbogen die ik ooit had gezien. En 's avonds een van de mooiste zonsondergangen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen