Thirty.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Lou is nog steeds stom ..
1 decennium geledenOké, een ding:
1 decennium geledenAls je ze dood laat gaan, correctie: als er dan ook maar IEMAND dood gaat kom ik persoonlijk naar je huis en dwing je een ander einde te laten schrijven!
Echt waar! Niet doen dus! Ik ken het verhaal van Romeo & Juliet erg goed omdat ik het moest lezen voor school... Drama, drama, drama, drama en had ik al gezegd dat een drama boek is?
Maar het komt er dus op neer dan een van de twee (volgens mij Juliet) doet als of ze dood is maar ze is niet dood. (Goh, wat een logische zin... -,- ) En dan is Romeo zo verdrietig dat hij zelfmoord pleegt. Als Juliet weer wakker word en er achter komt dat Romeo dood is pleegt zij ook zelfmoord. Ook gaan er een heleboel vrienden dood en alles.
Geen leuke boel dus... ;]
Doe dus maar niet ^-^
Snel veder! <33
x
Love itt.
1 decennium geledenEcht niet stoppen!!!!!!
Dit is het leukste verhaal die ik lees.
x
amazingg!! <33
1 decennium geledenHahahahaha zo grappig!
1 decennium geledenJe mag echt niet stoppen met Q!
Echt niet!
Ik wil je nog een keer kudo'en maar ik heb het al twee keer gedaan vandaag :')
Xd