Foto bij Don't stress, don't cry. We don't need no wings to fly.

Next part of 'Nothing like us'!
Sorry dat ik 2 dagen niks heb geüpload, ik had het nogal druk :s
But keep on reading! Lovies! <3

Eline werd wakker en had heerlijk geslapen!
Naast haar lag Phara die druk aan het sms'en was.
'Met wie sms je?' vroeg ze.
'Met mijn mama! Ik heb gevraagd ofdat ik nog een dag in Antwerpen mag blijven en ze vind het goed alleen moet ik wel eventjes langs komen voor te zeggen dat alles goed is want ja, moeders he!'
Eline zei dat het goed was en stond op, Phara volgde haar.
De meisjes zagen Justin en James druk bezig in de keuken.
Ze gingen verder de kamer in en toen pas zagen de jongens allebij op.
De jongens lachten naar elkaar en kwamen toen naar ons toe gelopen.
Justin gaf een knuffel aan Eline en James aan Phara.
'Goeiemorgend beauty' fluisterde Justin in Eline haar oor.
Eline begon te blozen en Justin lachtte.

De boys hadden een heel lekker ontbijt gemaakt!
Het was zo schattig om ze in de keuken bezig te zien.
Daarna gingen Eline en Phara zich omkleden maar..ze hadden alleen de kleren van gisteren mee!
Dus moesten ze eerst naar 'De Meir' om te gaan shoppen!
Niet dat het zo erg was hoor!

De meisjes gingen rechtstreeks naar de 'Brandy Melville'.
Daar kochten ze hele mooie kleren en de jongens knikten naar elkaar goed keurend.
Justin had een zwarte zonnebril op en een beanie zodat niemand hem zou herkennen en ze gewoon rustig konden genieten van een dagje Antwerpen.
Na een drukke dag shoppen gingen ze naar de 'Starbucks' om een warme koffie te drinken.
Het was (alweer) een geweldig dagje geweest!
Elke dag met Justin was gewoon geweldig..
Justin pakte plots Eline haar gsm en ging kijken bij 'muziek'.
'Wow, jij bent duidelijk echt wel een fan he? Hahah zo schattig!' zei hij.
'Hihih, ja ik weet het dat ik een goeie muziek smaak heb!' zei Eline trots.
Justin lachtte en gaf Eline een schattige knuffel.
Ondertussen waren James en Phara druk in gesprek en lachten ook heel veel.

Het was ondertussen 16:00 uur en ze waren nog altijd niet langs Phara haar huis geweest dus..gingen ze dat nu maar doen!
Haar mama was heel blij om Phara te zien, dat was best wel schattig.
Phara stelde James, Justin en Eline voor aan haar mama die een lach op haar gezicht had.
Alle 4 gingen ze naar boven om kleren van Phara te pakken, die Eline dan ook kon lenen omdat zij alleen de kleren van gisteren en haar nieuwe kleren had.
Terug in de hotelkamer ging Justin en James zich klaarmaken voor het 2de en ook laatste concert in België..
Phara en Eline mochten heel het concert backstage staan om trots te kijken naar de boys, dat was een geweldig gevoel!

Het concert was gedaan en ze gingen terug naar het hotel.
Justin ging in de zetel naast Eline zitten en zei dat hij goed nieuws had.
'Liefste Eline, jij en alleen jij mag kiezen ok? Oftewel blijf ik hier in België om bij je te blijven oftewel ga ik verder met mijn tour en mag jij mee touren.'
Wow..Eline was een beetje geschrokken.
Ze had er nog niet over nagedacht dat Justin normaal vanavond al moest vertrekken.
De realiteit kwam hard aan..
En Eline zei 'Euhm Justin ik...ik weet het niet! Je mag je Beliebers niet laten vallen voor mij maar...ik..ik ga sowieso niet mee mogen touren..euhm...'.
Ze kreeg tranen in haar ogen.
Toen Justin dat zag gaf hij haar onmiddelijk een knuffel en zei dat alles in orde kwam!
'Je moet je geen zorgen maken!
Ik blijf sowieso nog een nachtje hier slapen dus..we zullen het morgen beslissen!
Ok? Rustig maar Eline!'
James had het blijkbaar ook aan Phara gezegd want die was ook een beetje geschokt en had geweent.

Die avond gingen ze weer opnieuw een film zien maar nu 'Nowhere Boy'.
De film ging over het leven van John Lennon en John was gespeelt door Aaron Johnson.
'Mmmhh hij is zo knap!' zei Phara tegen Eline.
En Eline zei 'Zij daar maar zeker van! Njammie!'.
Beide jongens waren jaloers en zeiden in koor met puppy oogjes 'En ik dan?'.
Dat was het schattigste ooit!
Eline en Phara zeiden 'OOOOOHHHH JULLIE OOK HOOR!'.
En toen lachten ze alle 4.
Die avond moesten ze terug afscheid nemen, spijtig genoeg!
Eline en Phara gingen terug in een kamer met elkaar en Justin ging met James.

Maar een half uur later kwam Justin plots de kamer binnen en fluisterde iets in Phara haar oor.
Phara stond toen op en ging de kamer uit, toen kwam Justin plots naast Eline liggen.
Hij zei: 'Vind je het erg dat ik de nacht met jou doorbreng? Ik kan je gewoon niet missen ELine!'.
'Tuurlijk niet!' zei Eline blij.
In de kamer ernaast ging Phara de kamer binnen en knuffelde James.
James knuffelde haar terug en gaf haar een kusje.
Waar in de kamer ernaast Eline ook voor de aller eerste keer een kus kreeg van Justin.

Reageer (2)

  • xPhara

    Ghahahah fangirlen!!;D
    Dankjedankje!! x

    1 decennium geleden
  • MahomieArmy

    Aaaahmaafaaackingbiebergoooosch cute cute cute cute (''''':
    Allweer Amazing geschreven (: x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen