38
"Wow, dat was geweldig." stamelde ik. "Jij was geweldig." fluisterde Niall. Hij nam mijn hand en speelde met mijn vingers. Hij verstrengelde onze vingers met elkaar en zo vielen we inslaap.
Toen ik de volgende morgen wakker werd, lag Niall niet meer naast me. Ik trok een shirt van Niall aan en liep naar beneden en zag alleen een uitgebreid ontbijt op tafel staan.
"GELUKKIGE VERJAARDAG!" zei de blonde Ierse man ook wel bekend als mijn lief, die vanachter de tafel kwam gesprongen. "Dankje, schat." zei ik en liep in zijn armen. Hij gaf me een kus en tikte met zijn tong op mijn onderlip. Ik liet hem binnen en onze tongen speelde een vurig spel.
We aten van het lekkere ontbijt.
"Dus, wat wil het jarige meisje doen." vroeg hij. "Film?" vroeg ik. "Natuurlijk, birthday girl de kast staat voor jou open kijk maar." zei hij lachend.
De dag vloog voorbij en het werd al avond.
"Ga iets mooi gaan aantrekken." zei Niall. "Ok." zei ik zonder nadenken, en ging me gaan optutten.
Ik liep van de trap naar beneden. "Wauw." stamelde Niall. Ik keek van kop tot teen naar hem. "Jij bent anders ook wauw hoor." zei ik en bekeek hem nog eens.
Hij haakte zijn arm rond de mijne en liep samen met me naar de auto. We kwamen bijna aan bij het restaurant toen mijn gsm hevig begon te trillen. "Wat is dit nou." zei ik en nam mijn gsm. Ik had zeker 15 meldingen van twitter.
"Iedereen heeft getweet." zei ik en keek naar Niall. "Wat zeggen ze." vroeg Niall. "
Harry, Gelukkige verjaardag aan het beste zusje van de wereld Love you. Louis, Gelukkige verjaardag aan een van mijn beste vriendinnen. Zayn, Sorry dat we je beetnamen Happy Birthday to my beautiful friend. Liam, happy birthday babe love ya."
Niall glimlachte.
"Ook Perrie, Paul, Josh, Sandy, Dan, Jon, Lou, Tom, Simon, Jessica en al de famillie hebben getweet, Niall is er iets aan de hand dit kan geen toeval zijn". zei ik en keek in zijn oceaan blauwe ogen. Mijn gsm trilde nog een keer.
Ik keek en zag dat Niall had getweet. Ik keek hem aan en zag een fonkelingen in diezelfde blauwe ogen.
*Happy Birthday princess. Ik hoop dat je mijn verassing leuk vind. Just trust me. Love you xxx*
Niall knipoogde stapte uit de auto en hielp me eruit. "Dit is geen restaurant." zei ik. "Ga maar al naar binnen, ik kom straks." zei Niall en ik zag hem achterom lopen.
Voorzichtig deed ik de deur open. Het was donker. Ik betaste de muur in de hoop dat ik een lichtschakelaar zou vinden. Gevonden! Ik duwde het licht aan. "VERASSING!" Ik draaide me om en verschoot me een ongeluk toen ik iedereen zag staan.
"Omg!" riep ik. Iedereen begon Happy Birthday te zingen. Ondertussen kwam Harry met een overdreven grote taart aangereden, ze stond op een karretje en het was zelf groter dan mij.
Reageer (2)
Awwww!
1 decennium geledenhaha kwil die reactie zien als niall uit de taart springt
1 decennium geleden