37 (Niet voor gevoelige lezers ;) )
Ik nam afscheid van de rest. "Ik hoor jullie morgen wel he." zei ik met een knipoog. Ze keken me allemaal aan alsof ik opeens chinees sprak. "Laat ook maar." zei ik en nam Niall zijn hand vast.
Toen we thuis aankamen deed Niall zijn shirt onmiddelijk uit zodat hij naar bed kon. "Wat is er schat?" vroeg Niall toen hij opmerkte dat ik met mijn handen in mijn haren zat om duidelijk mijn tranen te verbergen. "Ze vergeten me gewoon." zei ik snikkend. "Ik ben er zeker van dat ze je verjaardag wel niet zullen vergeten." zei Niall en trok me stevig tegen hem aan.
"Ik hou van je. Mijne kleine prinsses." fluisterde Niall. Hij nam mijn hoofd vast tussen zijn 2 handen en veegde met zijn duimen de tranen weg die een spoor achterlieten op mijn kaken. "Ik ook van jou." zei ik terug en legde mijn handen op de zijne. Hij bracht zijn lippen naar de mijne en drukte ze stevig tegen elkaar.
Zijn handen zakten naar mijn middel en mijn handen lagen om zijn nek. Hij nam me op en ik sloeg mijn benen rond zijn middel. Niall laat zijn handen over mijn borsten glijden. Ik geniet van zijn aanrakingen en denk helemaal niet meer aan het feit dat ik vanmorgen vertelde dat ik hier nog geen zin in had. Hij drukt kusjes over mijn buik naar beneden en zonder te waarschuwen brengt hij een vinger in me.
Een kreun verliet mijn mond. Als ik er ook nog bij begin te hijgen steekt Niall er een tweede vinger bij. Net voordat ik mijn hoogtepunt bereik haalt hij zijn vingers uit me. "Pestkop." zei ik.
Ik trek hem naar me toe en druk mijn lippen op de zijne waarna ik mijn handen uit zijn nek laat afdwalen naar zijn erectie. Ik pak hem zachtjes vast en beweeg mijn hand op en neer terwijl ik naar hem omdraai. Ik kruip naar beneden en als ik vind dat hij goed genoeg hijgt sluit ik voorzichtig mijn mond om zijn erectie.
Ik beweeg mijn hoofd op en neer en voel en hoor hem genieten. Ik kan het niet laten te glimlachen als hij mijn naam zachtjes kreunt. Ook net voordat hij zijn hoogtepunt bereikt kom ik weer omhoog. ''Boontje komt om zijn loontje.'' zeg ik met een knipoog en Niall draait ons lachend om. Hij grijpt naar zijn broek en haalt een condoom uit het nachtkastje.
Lachend schud ik mijn hoofd terwijl ik hem help met zijn condoom rond zijn erectie te plaatsen. ''Weet je het zeker?'' vraagt Niall en hij hangt boven me terwijl hij zijn lippen op die van mij drukt. Ik kijk hem diep in zijn ogen. ''Ja, ik weet het zeker.'' zeg ik.
''Je moet weten dat ik van je hou Yardéna.'' zegt hij. ''Ik hou ook van jou Niall." zei ik. Met een harde stoot kan hij in me. De kamer werd met gekreun en gehijg gevult.
Tot we allebei klaarkwamen. Niall liet hem naast me vallen op bed.
Reageer (2)
snel verder!!
1 decennium geleden