HOOFDSTUK 12 Daan:
Ik werd wakker met een verslapen gezicht,MWOAHH. Ik gaapte het uit. Het was pas nog maar 9uur,dat vind ik al vroeg genoeg.
Ik trok mijn kleede me aan en liep anar de badkamer. Daar deed ik mijn haar goed. Toen ik naar beneden liep Ontbeet ik met mijn ouders en mijn 2 broertjes.
Ik ging van tafel en zag dar Lois der vest er nog lag,dus besloot ik om hem langs te brengen.
Ik pakte mijn Leren Jack en liep de voordeur uit. Ondertussen ahd ik gezegt dat ik naar de buren ging. Ik belde aan en Mvr Horan deed open.
mvs Horan: hallo Daan,wat ben jij vroeg? Daan: jaa is lois er ook? ''Mvr Horan: ja ze slaapt nog,doe maar zachtjes. Daan: okee.
Mvr horan liet me binnen en vertrekte in de woonkamer. Ik liep de trap op en keek naar alle kamer namen die op de deur stonden.
Koen,Niek,Slaapkamer,Badkamer,Washok. alles was het niet dus besloot ik om nog maar ene trap verder te gaan. Toen ik op de verdieping ana kwam rook het er naar een Lieve Lekkere Frisse geur. Ik zag op de deur dat Lois der naam stond. Voorzichtig deed ik de deur open om haar niet wakker te maken.
Ik deed de deur ook weer voorzichtig achter me dicht en stond met open mond te kijken van verbazing. Ik stond echt versteld van der slapakamer. Het is de zelfde kamer als mij maar hoe hij eruit zag. Een mooi groot bed stond tegen een muur met een Hartjes raam bovenin. Bij het grote raam stond het kleine studiotje waar ze het over had. Rechts van me stond ene mooie kaptafel,waarnaast een groot gordijn ging in de muur. Ik opende het gordijn en zag er een kledingkast in. Links stond nog een klein tafeltje met een radio en 2 Boxen. Ik liep naar der toe en ging op het randje van der bed zitten. Ik zag hoe ze sliep zo,SWEET. ''als ze slaapt ik ze nog veel schattiger. Ze werd wakker en opende haar ogen. Ze ging rechtop zitten wrijfde in haar ogen en zei: Goedemorgen,wat doe jij hier zo vroeg? Daan: je vest:). ''Ik gaf der een kus op der wang en een dikke knuffel. Lois: bedanktt. Daan: geen dank,maar je hebt echt ene chille kamer.
Lois: ja heaa. Haar muren waren rechts grijs en Links bruin. Ik zag dat er naast haar op de grond een gote klok stond met daarboven ene tv.
LOis: ahah volgensmij kun jij je ogen niet geloven? Daan: neej haha. Lois kroop uit bed en deed het gordijn open.Toen ze het raam open wou zetten kwam er een grote ballon vol met water haar kant op. PLETSJJ. Lois: ahh bahh. Ik liep naar der toe en keek uit het raam. Ik zag een paar jongen wegrennen.
Er zat een briefje aan de ballon en Lois las hem voor.
Er zijn nog geen reacties.