Foto bij Day 6

Heej mensjes,

Ik ging nieuwe schoenen kopen omdat mijn andere te klein waren geworden:$
Bij de laatste winkel heb ik ze dan gevonden, voor beloning mocht ik toen een ijsje:Y)
Vandaag is ook mijn oma jarig en daar ga ik zo naartoe:D

Xx

'Zijn er meer mensen op dit eiland?' 'Ik weet niet wat mensen zijn maar Sagi is een rode panda.' 'Jij bent zelf een mens. Hoe kan je dat da..' midden in zijn zin stopt hij omdat hij waarschijnlijk bedenkt dat ik alles van een rode panda heb geleerd en niet van onze soort 'Mensen". 'Wat? je bent opgevoed door een panda?' vraagt hij ongelovig. 'Nou, niet alleen, ook door een pauw en een olifant.' geef ik toe. Vol verbazing staart hij me aan. 'Wow, dat is echt.. super cool!' reageert hij entoursiast. Ik voel mijn wangen rood worden en ik neem nog een hap van mijn banaan. 'Ik denk dat ik maar weer ga slapen, ik ben best moe. Jij mag hier wel blijven als je wil.' zeg ik en ik wil weg lopen maar ik voel een hand op mijn schouder 'Wacht!' ik draai me om en kijk Niall aan. 'Ik ga met je mee.' ik knik en we lopen samen weer terug.

De volgende ochend lig ik in Niall's armen. Ik kijk naar zijn gezicht en hij heeft zijn ogen nog gesloten. Gister kwam Niall de boom niet in dus hielp ik hem maar toen was ik nog even bij hem gebleven maar toen was ik in slaap gevallen. Voorzichtig haal ik zijn arm van mij af en leg hem naast mij neer. Ik sta op en wil weg lopen maar ik werd tegen gehouden. Niet door iemand maar door iets, ik ben heel nieuwschierig aangelecht en ik ga naast zijn voeten zitten. Wat zijn dat? hij heeft iets om zijn voet, waarvoor zou dat zijn. Het is wit en het heeft een soort touwtjes die in een knoop zitten. Ik haal de touwtjes uit de knoop en ik haal dat ding van Niall's voet af. Ik kijk er even naar en doe 'm dan zelf aan, net als Niall had dat doe ik ook met de andere en ik ga staan. 'Wat doe je?' vraagt Niall en hij kijkt me vragend aan. 'Ik.. Wat zijn dit?' vraag ik en ik wijs naar mijn voet. 'Dat zijn schoenen, die beschermen je voeten tegen dingen die op de grond liggen.' legt hij mij uit. Nu worden ook de andere wakker en beginnen te lachen. Ik weet niet waarom, nu wijzen ze naar mijn voeten. Waarschijnlijk vinden ze het grappig dat ik "schoenen" aan heb.'Wat is er?' 'Je heb Niall's schoenen aan.' zegt Louis lachend. Ik trek ze weer uit en geef ze terug aan Niall. 'Wat is daar grappig aan?' vraag ik niet begrijpend. 'Nou.. die zijn nogal lomp voor zo'n meisje als jij.' zegt Liam. Ik lach even beschijden, sta dan op en laat me langs de boom naar beneden glijden. De jongens volgen me maar dan komt er iemand naar ons toe gerend. 'Het vliegtuig is gemaakt.' zegt hij tegen de jongens die allemaal blij doen en achter de man aan lopen. Niall stopt met lopen en kijkt mij aan 'Ga je mee? Ga je mee naar onze wereld?' vraagt hij lief en hij steekt zijn hand uit. Ik wil heel graag mee maar hoe zit het met Tika, Zazul en Sagi? Moet ik die hier dan achter laten?

Reageer (2)

  • Azriel

    Nou ik denk dat Niall's supra's gewoon super awsome zouden staan bij een meisje xd

    1 decennium geleden
  • WhiteWalls

    Snel verder, neem Tika, Zazul en Sagi mee.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen