Foto bij Hoofdstuk 3

Hejoo!
Hier is nog een hoofdstukje voorik naar school vertrek, waar ik heeeel veel zin in heb! Kuchkuch!

Xxx enoy!
P.s. De foto is het rode jurkje van Louvia xx

Elore POV

Vandaag is onze laatste avond samen en we zijn van plan om eens heel veel lol te hebben. Daarom zijn we ons nu aan het opmaken om eens lekker uit te gaan. We hebben elk een nieuw jurkje gekocht. Lekker duur en schattig. Gewoon, omdat het toch onze laatste avond samen is. Louvia heeft een mooie rode jurk gekozen. De jurk is onderaan wat breder en heeft spaghettibandjes. Ikzelf heb een lichtblauwe jurk met aan de voorkant een strik erop gekocht. Het duurde ongeveer een uur of 2 om Louvia's lange haren te krullen. Maar dat was het echt wel waart. Ze ziet er echt beeldig uit, ik ben trots op mezelf dat ik dat geflikt heb. Nu is ze mijn haren aan het vlechten. Ze maakt een visgraadvlecht vanaf de linkerkant van mijn hoofd naar de rechterkant en laat hem daar op mijn schouder rusten. Ik begrijp nog steeds niet hoe ze het doet. Haar vingers doen tienduizend dingen tegelijk! "Zo, klaar!" Zegt ze vrolijk. "Wauw." Is het enige wat ik kan zeggen. We doen beide geen make-up op. Dat hebben we afgesproken. Naturel is beter.
Een laatste blik op de spiegel in de gang vertelt me dat we er allebei prachtig uitzien. Ik stop snel nog wat geld en mijn gsm in mijn schoen en neem mijn huissleutel van het haakje. "Louvia! Ben je bijna klaar?" Roep ik. "Jaaah!" Hoor ik, "Ik kom eraan!" Na wat gestommel op de trap staat ze heelhuids beneden aan de trap. "Waar wacht je nog op? We're gonna have some fun!" Kiert ze in mijn oor en ze zwaait de deur open waar ze direct een taxi aanhoudt. Snel sluit ik de deur en doe hem op slot. Ik stop de sleutels bij het geld in mijn schoen en stap in de taxi waarna ik het adres aan de chauffeur geef. "Hierheen alsjeblieft." Hij knikt en dan vertrekken we. Snel klik ik mijn gordel vast. Ik haat rijden zonder gordel, dan voel ik me niet veilig.

Reageer (1)

  • Leeyum4Everr

    Schrijf snel verder alsjeblieft! Ik ben nu al verslaafd ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen