HOOFDSTUK 10 Lois:
De film was afgelopen,en het was pas Half 6,Dus besloten we eten te bestellen. Daan pakte zijn phone en bestelde wat van de snackbar.
Daan: ZOOH besteld:) ''Lois: okee:). We stonden te wachten tot de bezorger langs kwam,Ondertussen denkten we de eettafel voor ons 2en.
Ik pakte uit de koelkast een fles cola,en Daan 2 huge bekers. Ik schonk in terwijl Daan begon te praten.
Daan: wat voor dansen doe je eigellijk? Lois: HMM vanalles,Hiphop Breakdance:)''En jij? Daan: STijldans.
Lois: miss kunnen we een keer dansles aan elkaar geven?'lijkt mij best leukk. Daan: haha ja zullen we zeker doen:)
De bel ging en Daan deed open,Hij rekende bet de bezorger af en deed de deur dicht.IK zat nogsteeds in mijn voetbal kleren,ACHJAAH,hihi.
Daan kwam binnen met een tassje en verdeelde alles op de bordjes. Lois: HMM. Als we gaan logeren hea?'dan kan jij dat ja Rein,Owen en Nils vragen,maar ik hb ook nog 2 liefe vriendinnen die hier ook vlak bij wonen:) Emma en Perrie,mogen die dan ook komen? zei ik met volle mond. Daan: jaah is leuk,en dan kunnen we miss op het veldje? Lois: jaah!'en dan in zoon 8 persoons tent? Daan: jah doen we,word super!
We aten alles op en wasden ook zelf alles af. Lois: ik dnek dat we ieds teveel schuim hebben gebruikt haha. Daan: haha ik denk het ook:)
Ik pakte een volle laag schuim op mijn handen en blaasde het in Daan's gezicht. Lois: hahaha. Daan: ooh die krijg je terug. Daan pakte een grote hand vol schuim en deed zijn hand op mijn hoofd. Daan: haha. We lagen beiden in de slappe lach. Nadat we veel lol hadden was het al Half 8 en was alles opgeruimt. Ik moest naar huis toe want over ene half uur kwamen mijn ouder thuis''Zei ik''. Daan: miss kunnen we morgen ieds bij jou doen? Lois: jaah leukk,maar Hoellaat?
Daan: ehmm half 10 ofzo? Lois: okee is goed:). Daan gaf me 2 kusjes op mijn wang en knuffelde me heel erg sterk,net alzof hij me nooit meer los wou laten.
Ik liep naar huis terwijl ik naar Daan zwaaide. Daan was naar binnen gegaan en ik deed mijn voordeur open.
Er zijn nog geen reacties.