Foto bij Day 4

Heej mensjes,

Even een mededeling voor je dit gaat lezen: De bomen zijn op het eiland echt super groot en zijn groot genog om een huis in te bouwen.

Xx

Het komt vast door de schrik, ik neem ze mee naar mijn boom en ik ga in kleermakers zit op de grond onder mijn boom zitten. Ze kijken elkaar vragend aan en gaan dan ook maar op de grond zitten. 'Kunnen jullie praten?' vraag ik als ze nog steeds geen woord hebben uit gebracht. 'Ja' hoor ik een zwakjes zeggen. Ik sta op 'Oh gelukkig, ik ben Scar, ik woon hier op dit eiland.' stel ik me voor. Een van de jongens hersteld zich en gaat ook staan 'Ik ben Liam.' en hij steekt zijn hand uit, wow, waarom doet hij dat? Wat moet ik nu doen? Ik doe maar het zelfde als hem en steek ook mijn hand uit, hij kijkt me kort vragend aan maar dan pakt hij mijn hand en schut hem heen en weer. Dat is dus een traditie bij hun. Ik merk dat de andere ook weer een beetje bijkomen en ook gaan staan. 'Ik ben Harry' 'Zayn' 'Niall' 'Louis' zo gaat het rijtje af, ik schut ze allemaal de hand 'Wat brengt jullie op ons eiland?' vraag ik uit nieuwschierigheid 'We hadden een crash met het vliegtuig en het vliegtuig storte neer.' legt de jongen genaamt Zayn uit. Ik kijk hem vragend aan, wat is een crash en wat is een vliegtuig? Is dat dat rare ding waar ze uit kwamen? 'Wat is een vliegtuig?' hij kijkt me vrondwaardicht aan 'Dat is een voertuig waar je in kan vliegen.' zegt hij net alszof ik dom ben. Ik ben nu al helemaal om 'Kan je vliegen met zo ding? Wow, dat is echt super cool!' roep ik. Misschien was het niet de slimste actie want ze kijken me nu allemaal raar aan. Nu snap ik het zelf ook niet helemaal meer. 'Ik breng jullie naar jullie slaapplek.' zeg ik als het een beetje ongemakkelijk word. Ik neem ze mee naar een boom die een stuk van mijn boom af zit. 'Hier is het' ik wijs naar de boom. ze kijken allemaal met moeite omhoog. 'Moeten we daar helemaal in klimmen?' vraagt Harry met een zielig gezicht. 'Ja' ik doe het even voor en zit boven in de boom, ik help de andere die er met moeite in klimmen. Als ze dan allemaal goed liggen pak ik een liaan en slinger naar mijn eigen boom. Ik ga lekker liggen en val in slaap. Na een tijdje word ik weer wakker door getrap tegen de boom aan. Ik kijk naar beneden en zie dat Tika die waarschijnlijk een nachtmerrie heeft. Dan trapt ze namelijk wel vaker tegen een boom. Ik klim naar beneden en leg voorzichting mijn hand op haar zij. 'Tika? Word wakker.' ik schut haar even heen en weer tot ze wakker schrikt. Ze opent haar ogen 'Sorry Scar, heb ik je wakker gemaakt?' vraagt ze beschuldigend. 'Nee, ik was al wakker.' lieg ik om haar geen schuld gevoel te geven 'Gelukkig... Scar?' 'Ja?' 'Wil je wat zingen?' vraagt ze lief 'Nou oke dan.' Zeg ik en ik schaap mijn keel. Ik kijk naar de sterren hemel en begin met zingen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen