Degree 36 - April 2009
Eerst een kort bericht van de sponsor..
trolololololol trololololololol..
Troooollllllllllllllllll
oh en beter een gat in je bleekwater, dan een bleekwater in je gat...
Tja... Dat is de harde waarheid.
Wisten jullie al dat jullie met freaking ruim 150 zijn?!?!?!?!?!
OMGGGGGGGGGGGGGGGGG whooooo
En trouwens aan MevrStyles: heeeuwl bedankt voor je reacties!! Wist je al dat je een awesommert bent?
Het eerste stuk zou je best eens kunnen herkennen.... Dat is waar het op verder gaat... maar is dus al eerder geschreven...
Dat is dan ook schuin gedrukt.. snappiee..
trolololololol trololololololol..
Troooollllllllllllllllll
oh en beter een gat in je bleekwater, dan een bleekwater in je gat...
Tja... Dat is de harde waarheid.
Wisten jullie al dat jullie met freaking ruim 150 zijn?!?!?!?!?!
OMGGGGGGGGGGGGGGGGG whooooo
En trouwens aan MevrStyles: heeeuwl bedankt voor je reacties!! Wist je al dat je een awesommert bent?
Het eerste stuk zou je best eens kunnen herkennen.... Dat is waar het op verder gaat... maar is dus al eerder geschreven...
Dat is dan ook schuin gedrukt.. snappiee..
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Wauw. Ik zit hier aan de eetkamertafel dit te lezen terwijl mijn moeder op de bank zit en ik moet mijn tranen binnen houden. Echt. Wauw.
1 decennium geledenXx
Ja, mijn liefste, dat weet ik.
Grapje. Ik ben niet cool. JIJ bent cool. Heel erg cool.
Alleen al het feit dat je dit verhaal schrijft.
Maar oke.
En die brief, is dat geen 'afscheidsbrief'?
Ik heb er ook zo één in mijn bureauschuif liggen, ergens helemaal onderaan.Oh god. Ik heb nu maar het stukje helemaal gelezen en ik ben aan het wenen.. Je hebt me gewoon aan het wenen gekregen!
Oh god. Ik ween niet vaak, en jij hebt me net laten wenen!
Wow, dit stukje voelde op één of andere manier zo echt aan idk...................
Dit hoofdstukje is prachtig. Geweldig.Perfect.
Pff. Ik heb dus serieus KoopeenHarrypuntnl.nl opgezocht, maaaaaaaaar
ugh. Misschien kapaza? ebay? Ik ga zoeken, serieus!
I love you. 1 decennium geleden
wauw, vandaag ben ik begonnen met het lezen van dit verhaal.
1 decennium geledenIk had eerst niet door dat dit door jou geschreven was en las het eerst ook niet,
nadat ik nogmaals bij het verhaal keek en jou naam als auteur zag staan,
begon ik direct met lezen!
Wauw, echt een geweldig verhala en zovee respect voor jou dat je dit kunt schrijven!
Echt prachtig!
liefs xx