Foto bij De verhuizing

Amelia's moeder heeft net verteld dat ze gaan verhuizen naar Londen, Amelia is daar helemaal niet blij mee. (Reacties en kudo's altijd welkom :))

"Maar mam, ik wil niet naar Londen!!!!" Mijn moeder heeft dus een 'vriendje' ontmoet via online daten en hij komt uit Londen, ze zijn zo verliefd (zegt mam) en nu gaan we dus bij hem wonen. "Amelia, zeur niet neem afscheid van je vrienden en stap in de auto." Ik loop naar Kaily en Jayden en zeg: "Jongens, ik moet nu echt gaan, we skypen nog wel." Ik gaf ze een knuffel en liep richting de auto, niet huilen Amelia, niet huilen. "Dag Amelia, tot ooit." Hoor ik Kaily nog zeggen en dan rijd de auto weg richting Schiphol. Na een uur komen we aan op Schiphol, we lopen naar binnen en we checken in. Even denk ik om gewoon een andere richting in te lopen als mijn moeder, maar dat doe ik maar niet. We lopen naar de douane, gelukkig gaat er geen pieper af. We lopen naar het vliegtuig en we gaan zitten. 1 uur in het vliegtuig, dan kan ik even iets over mezelf zeggen: Ik ben Amelia Star, 19 jaar, mijn vader is 4 jaar geleden overleden en nu heeft mijn moeder een nieuwe vriend die woont in Londen, daar gaan we dus heen en oja ik ben ook een proud directioner! Je hoeft het niet te geloven, maar mijn moeders vriend, die heet dus Mark Tomlinson. De zelfde achternaam als Louis van 1D, dadelijk is het de vader van hem, maar ja dat zal wel niet. We zijn eindelijk geland, we lopen naar de uitgang waar Mark op ons staat te wachten. We stappen in de auto en rijden weg, in de auto vraagt Mark zo: "Amelia, ik kan niet wachten tot je mijn zoon ontmoet, ik weet nu al dat je hem leuk gaat vinden." "oke, dat kan." Antwoord ik maar, ik weet nu al dat hij een saaie familie heeft. Na een half uurtje komen we aan bij Mark's huis, we lopen naar binnen. Ik zie hem staan en ik geloof mijn ogen niet....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen