Foto bij HOOFDSTUK 9 Daan:

Ik speelde de bal goed door,Lois had al 4 punten en ik 5. Als ik haar zag begon ik te stralen,ze is zo leuk,lief,mooi en zo schattig.Ze heeft Mooie groene ogen,En bruin lang haar ik zie dat ze het gestyld heeft. Ik wou haar laten winnen zodat tjaa......'' Lois: o het is klaar,gaan we nu de punten bij elkaar optellen?
Daan: jaah,oke *punt* *punt*. En de winnaar is met 6 punten in totaal......Lois! riep ik. Lois: yay woehoeeee.
Ik tilde haar op mijn nek en we hadden zoon grote lol. Mijn ouder waren met mijn 2 broertjes naar het Madame Tusou toe in Amsterdam.
Ik liep met lois naarbinnen en zei: Wil je wat drinken?? LOis: jaa lekker:) ''Daan: Is cola goed? ik hoorde lois met een luide stem ja zeggen.
Ik pakte ook wat popcorn en deed het in een bak. lois zat ondertussen op de bank en deed de tv aan.
Lois: waarom is er nou nooit wat op de tv?? ik liep naar de woonkamer, zette alls neer en pakte een stapel met films.
We kunnen ook een film kijken? Ik pakte een film en liet hem zien. Lois: Daan.....? ''Daan: jaa?. Lois: Ik kijk liever geen horror want...beloof me het tegen niemand te zeggen. Daan: okee is goed. Lois: oke,ik kijk het liever net want..ik lig er echt nachten van wakker.
Daan: oh oke,zullen we anders deze comedie kijken? Lois: ja is goed.
Ze kan niet slapen van horror films,das egellijk best Sweet<3
Ik stopte de film erin,en pakte de bak met popcorn,en deed die op onze schoot.

2 UUR LATER:

De film was afgelopen en lois en ik bergden alle troep op. Lois: daan?,ik hoorde gister nogal tja,wat gefluit wie waren dat?
Daan: ooh dat gefluit bedoel je?''dat waren de anderen van MS. Lois: oke haha.
ik zag dat lois der phone afging en vroeg: wie is dat? ''lOis: dat is mijn vriendin Bella,die woont in Groningen. Daan: mis je haar soms nog?
Lois: met het afscheid nemen hadden we elkaar beloofd dat ze hier kan logeren als ze dat wil,ze heeft problemen met haar ouders.
Daan: ooh niet prettig,Miss kan zij wel een keer komen logeren,en dan vraag ik Rein,Owen en Nils ook?
Lois: jaah dat is leuk:)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen