HOOFDSTUK 8 Lois:
Met een slapperig gezicht werd ik wakker,en draaide me om. Ik kon alleen nog maar denken aan gisteren met Daan,OOH wat is hij tog leukk.
Ik zag dat mijn voetbal naast mijn bed lag,waar Daan en ik gisteren mee gevoetbald hadden,En zag dat er ieds op stond.
OMG,Ik pakte de bal en zag dat zijn mobiele nummer erop stond geschreven met een hartje. AWHHHHh..vliegensvlug pakte in mijn Phone,deed hem aan,en voegte zijn nummer toe. Ik klikte op Whatsapp en zag dat Daan erbij stond,Ik klikte hem aan en keek naar zijn foto''wat schattig''.
Ik typte wat in en zag dat hij ook online kwam:
Lois: Heeejj ik ben het''lois'' ik zag dat je nummer op mijn voetbal stond.
Daan: hoii,ja Vind je het erg dat ik dat erop geschreven heb?
Lois: neej geeft niks.
Daan: okee:)
Daan: Zullen we vandaag een wedstrijd voetbal houden?
Lois: okee,ahah leuk.
Daan: dan gaan we op het grasje.
Lois: okee is goed.
Daan: Half 2 Bij grasveld+sportieve kleding,x
Lois: okee is goed,x
OMG hij zette er zelfs een hartje bij,liefff.
1UUR LATER:
Ik had al geontbeten en liep weer naar mijn slaapkamer toe. Ik moest me klaarmaken voor vanmidag want het was al half 1,dus nog 1 uur de tijd.
Ik deed mijn korte voetbal broekje aan+voetbal shirt. Daarnaa pkate in wat voetbal kousen en trok mijn oude zwarte vanss erbij aan.
,want voetbal schoenen had ik nog niet. Ik had mijn haar gestyld en liet ze langs mijn gezicht vallen. Daarna ging ik nog effe in de Make-Up zitten en pakte mijn phone van mijn bed en liep de trap af. Mijn vader en moeder waren vandaag niet thuis want ze gingen vandaag tot 21:00 uur,met Koen en Niek naar een grote Meubelburs in Noord-Brabrand,dus ik was alleen. Ik hoorde de bel aan en zag dat het Daan was.
toen ik de deur open deed,Stond Daan verbaasd te kijken. Lois: is dit niet goed?''Daan: jawel het is mooi. Daan gaf me een kus op mn wang en een knuffel.
We liepen samen met elk 2 Pionen naar het grasveldje door de hegg. Daan: okee we beginnen,ben je er klaar voor? 'Lois: Helemaal!
Er zijn nog geen reacties.