Hoofdstuk 1
De foto's die ik bij de hoofstukken plaats hebben trouwens niets met het verhaal te maken tenzij ik er bij zet dat dat zo is. Nu dus niet
Enjoooy!
P.s. Sorry als er foutjes in geslopen zijn. Ik typ dit verhaal opmijn Ipad wat dus niet echt zo goed gaat xp
Elore pov
Ik vind het zo rot dat mijn pa die hgere functie heeft. Natuurlijk ben ik blij voor hem, maar daardoor moeten we naar Frankrijk verhuizen. Urgh, ik haat Frans. Het is een veel te ingewikkelde taal en bovendien moet ik Louvia achterlaten. Toen we het hen gingen vertellen was ze helemaal overstuur. Ik probeerde haar te kalmeren met het feit dat we brieven konden schrijven, mailen, bellen, skypen,... Alles bleef gewoon hetzelfde, alleen op lange afstand. Natuurlijk weet ik wel dat niets hetzelfde zal blijven. We zullen elkaar veel minder zien. Daarom moeten we nu zoveel mogelijk tijd met elkaar doorbrengen. Louvia en ik blijven om beurten bij elkaar slapen. Vandaag is zij bij mij. Mijn ouders zijn weg dus we kunnen lekker doen wat we willen. Dat betekent dus: films kijken met minstens 3 zakken chips, popcorn en cola. Over vijf minuten moet ze hier zijn, maar haar kennende zal ze hier pas over 20 minuten zijn. Ik heb de popcorn al gemaakt en in een kom op het salontafeltje voor onze nieuwe veel te grote flatchscreen TV gezet. Geen idee waarom mam er per se een nieuwe wou als we toch gaan verhuizen en de oude nog best wel goed werkt. Nu staat hij op mijn kamer. Maar ik gebruik hem amper. Gewoon, omdat de nieuwe hier anders zo alleen staat. Ik doe de chips ook in een kom en zet hem samen met de cola en 2 glazen bij de popcorn op het tafeltje neer. Ik zet wat muziek op terwijl ik wacht tot Louvia komt. Vrolijk zing in mee met It's time van the imagine dragons. Zalig nummer. 'Ding Dong!' Hoor ik. Aha, de deurbel. Dat zal Louvia zijn. Snak loop ik naar de deur en open hem. Louvia springt recht in mijn armen. "Hey El!" Gilt ze blij in mijn oor. "Ook hallo." Mompel ik terwijl ik met mijn hand over mijn oor wrijf. Auw, die gilt hard. We lopen naar de woonkamer en ploffen neer in de zetel. Omdat we in mijn huis zijn en Louvia de gast dus is, mag zij een film kiezen. Ze kiest voor Beautiful Creatures. Als ik de film in de DVD-speler stop doet zij het licht uit. Ik laat me naast haar in de zetel zakken en al snel verschijnen de eerste beelden van de film.
Reageer (3)
Echt leuk!! #WatHeeftLouisHierTeZoeken?? :o xx
1 decennium geledenKlinkt erg leuk. Verder!
1 decennium geledenLijkt me een leuk verhaal
1 decennium geledenSnel verder!