Foto bij 36

Ik stapte uit bad en droogde me snel af en deed mijn kleren aan. Ik ging beneden in de zetel zitten en wachtte op Niall. Toen ik hem in bloot bovenlijf naar beneden zag komen begon ik te giechelen.
"Wat is er liefje?" vroeg Niall. "Je hebt zo een lekker lijf schat." zei ik. "Zo zit dat." zei hij en kwam stilaan over mij hangen om me te plagen. Ik lachte en Niall kuste me, het werd intenser maar ik nam mijn lippen van de zijne.
"We moeten naar Louis en Jessica." zei ik. "Waar ben je bang voor, wanneer wil je nu de "grote" stap zetten." zei Niall. "Ik weet dat we al even samen zijn en 'het' nog niet gedaan hebben, maar je zou mijn eerste zijn en ik wil het niet verpesten." zei ik en nam mijn jas.
"Ok, kom we zullen eens gaan luisteren want die 2 nu weer te zeggen hebben." zei Niall.
We kwamen als laatste toe. Ik ging naast Liam in de zetel zitten en Niall kwam op de leuning naast mij zitten.
"Weet jij over wat het gaat?" fluisterde Liam. "Nee geen idee." zei ik.
"Shhht, ze gaan beginnen." fluisterde Zayn die naast Liam zat. We schoten even in de lach en zagen dan dat Louis en Jess in de woonkamer kwamen. Ik hoorde dat Harry ook binnenkwam en ging achter mij gaan staan. "Waar was jij?" vroeg ik toen ik me omdraaide om in zijn groene ogen te kijken. "Wat lekkers gaan halen." zei hij en haalde een fles champagne boven.
"Valt er iets te vieren!" riep ik luid. "Eigenlijk wel ja..." begon Jessica.
"We worden ouders." zei Louis blij. "AHHH." begon ik te roepen en vloog mijn beste vriend en vriendin om de nek.
"Je mag weer loslaten hoor." zeiden Louis en Jess tergelijkertijd. "Ow sorry." zei ik en stapte naar achter zodat iedereen hun kon feliciteren. "Geef maar al een glasje." zei ik en knipoogde naar Harry. "Alright sis." zei Harry en schonk er ook een uit voor mij. Achteraf kreeg iedereen een glaasje alcohol en Jessica wat fruitsap.
"En hoe voel je je?" vroeg ik toen ik even bij haar stond. "Goed, de misselijkheid komt maar binnen een paar weken denk ik." zei Jessica. "Als je echt niet meer kan en je zo slecht voelt. Bel me dan ik hou je haren vast als je moet overgeven." zei ik en lachte. "Dankje, je bent de beste vriendin die ik me ooit wensen kon." zei ze en gaf me een dikke knuffel en een kusje op mijn kaak.
"Hoe voel jij je, want je kan precies wel elk moment door je benen vallen." zei ze en gaf me een stamp.
"Haha, misschien een glaasje teveel op." zei ik en probeerde recht te blijven staan. "Maar ik ga dan naar huis." zei ik en knuffelde haar weer.
"Schat we gaan naar huis." zei ik. Niall strompelde naar mij nam me vast en legde zijn handen op mijn poep.
"Ok." zei hij met een veelbelovende lach.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen