Foto bij Chapter Eleven

Haajj! Een lekker lang hoofdstuk! Want ja,bedank mijn Engels toets en mijn juf.Want ik heb een 8!(Dat is bij mij het hoogst alleen met Natuur en techniek,Aardrijkskunde Geschiedenis en Topografie kunnen we tot 10)Dus:*HYPER SUPER TURBO HARLEM SHAKE!*

Veel plezier Xxx

Lou en ik zitten bij Mevrouw Havik in de les nu.Dus het is een doodsaaie les zoals altijd.Niall,Zayn en Liam zitten een jaar hoger dan ons.Ik en Louis hadden het vorig jaar te gezellig.En nu ook weer,maar ja.Ik hoor de hele tijd gelach naast me.Louis is weer eens melig.En ik?Ik ben weer opstandig,lang leve Paul dat hij ons tot elf uur liet zitten in de studio,en als je er op half zeven al weer uit moet.Ja dan ben je moe,en dus daarom ben ik opstandig.Ik heb Meneer Erps zó pissig gemaakt hé.Hij wilde me er uit sturen maar toen ging de bel.Echt ik heb medelijden met de personen die nu Duits hebben.Volgens mij denkt Louis hetzelfde want ik hoor hem grinniken.'STYLES TOMLINSON!'Roept Mevrouw Havik met haar stem waar je rillingen van krijgt.Ze loopt naar ons toe en zegt:'Nou Tomlinson , ik vindt het totaal geen eer om jou les te geven , maar je moest lachen waar ging dat over Tomlinson deel het maar met de klas'Louis kijk haar met een grijns aan waardoor het nog leuker wordt.'Ik dacht eraan hoe Harry meneer Erps heel erg heeft opgefokt tijdens het vorige lesuur en dat ik nu medelijden heb met de leerlingen die nu duits hebben.'Havik kijkt mij aan en ik knik.Als ze weer pissed wegloopt mompel ik:'Pissed wijf.'Een imstemmend geluidje hoor ik van Louis.Ik pak pen en papier en schrijf wat naar Louis.

Het lijkt me leuk om haar nu echt hard te focken gewoon echt zo erg dat ze gek wordt en we weg mogen ? *wenkbrauwiebel* De directeur gaat dit leuk vinden gewoon een klusje doen ipv dit ? Wat zeg je ervan ?
X H


Louis's mond verlaat een grinnik en hij schrijft snel wat teurg.

Hoi , ik vindt het goed hoor ze kunnen ons toch eigenlijk niks maken haha jij begint en dan kom ik erachteraan ik ben namelijk al melig en als dit uitloopt hoe jij het beschrijft vindt ik het echt een heeel erg goed idee
X L

Showtime!We beginnen te kletsten alsof er niemand in de klas zit.Dit is zó geniaal.Ik schrik op als ik een harde klap hoor.Maar Louis en ik kletsen gewoon door alsof er niks is gebeurd.Alweer een harde klap.'STYLES ERUIT!'Ik kijk Mevrouw Havik gekwets aan.'Waarom in vredesnaam? Ik doe toch niks verkeerd?'Roep ik uit.Ze kijkt me woedend aan en roept zó hard:'STYLES NU ERUIT EN NAAR DE DIRECTEUR!'Grinnikend pak ik mijn spullen en loop naar het kantoor van Meneer Niehof.Als ik daar ben zit er een meisje met lichtbruin krullen haar.Volgens mij heette ze Morgan Carter.Ik ga naast haar zitten en fluister:'Hoi waarom zit jij hier?'Ze kijkt me aan met een verlegen glimlach dat haar schattig maakt en fluistert terug:'Ik lette niet op bij Erps dus ik moest eruit.Jij?'Zegt ze.Ik glimlach even en dan antwoord ik:'Mijn schuld van Erps.Ik heb hem pissig gemaakt met mijn opstandig heid.Maar Mevrouw Havik vond dat ik een grote mond had dus..'Ik weet zeker dat Louis zo komt.'Fluister ik naar haar toe.We horen iemand binnen komen en zien dat het Louis is.'Zei ik toch.'Fluister ik in haar oor.Louis glimlacht naar me en zegt:'Plan gelukt!'Ze kijkt ons even raar aan en pakt haar rooster.'Bedankt jongens! Ik heb zo Havik!'Zucht ze.Wij(Louis en ik)lachen haar uit.'Carter,Styles,Tomlinson kom binnen.'Zegt meneer Niehof,als hij klaar is met een gesprek.We volgen hem alle drie naar binnen.'Tomlinson,wat heb jij vandaag gedaan?'Zucht Niehof.Louis neemt een hap adem en ratelt:'Mevrouw Havik vond me druk,dus ik moest eruit.'Grijnzend kijk ik Louis aan.'Styles.'Zegt Niehof als teken dat ik mag vertellen.'Mevrouw Havik vond dat IK een grote mond had.Maar die heb ik toch NOOIT.Oja en ze vond me opstandig,maar dat ben ik ook NOOIT'Zeg ik grijnzend.'Styles geen grapjes nu.'Waarschuwt Niehof.Dan kijkt meneer Niehof naar Morgan'Ik lette niet op dus moest ik eruit van Erps'Zegt ze luchtig.Met een schuddend hoofd kijkt hij ons aan.Hij staat op en ijsbeert door de kamer.Morgan kijkt mij en Louis raar aan.'Goed jullie hebben geen straf,dus ga naar jullie volgende les.'We knikken staan op en lopen naar buiten.'Dat ging soepel.'Grijnst Louis.Instemmend knikken ik en Morgan.Louis loopt naar zijn kluisje en Morgan en ik blijven in de gang staan.'Euhmmm ik denk dat ik moet gaan.'Zegt Morgan ongemakkelijk.'Ja ik ook.'Antwoord ik.Net als ze wil weg lopen pak ik haar in een reflex bij haar arm.Ik zie dat ze schrikt.'Euhmm dit is misschien raar maar:Morgan mag ik je nummer?'Vraag ik verlegen.Ze bijt op haar lip wat haar echt schattig maakt en geeft haar nummer,en ik geef mijn nummer.Voordat ik wegloop geef ik haar een kus op haar wang.En dan loop ik weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen