Sorry dat het zolang duurde

do you forgive me(A)

Ella pov

"En hoe vond je me?"zegt Bill hyper terwijl hij naar me toe komt."Geweldig,echt waar"
Bill bloosd een beetje."En eum,zie je het zitten om een hele tour met ons te overleven?"lacht Tom die er ondertussen ook is komen bijstaan""Ofcourse,heb er echt zin in,met mijn grootste idolen touren"
"Ben je fan?"vraagt Bill verwonderd.Ik knik hevig waardoor ze moeten lachen."Sèg zussie,ik ben hier ook nog hoor"zeurt Justin
"Oeh heeft hier iemand geen aandacht"plaagt Tom hem.Justin gaat in de zetel zitten met zijn armen over elkaar."Aah,Justin is jaloers op zijn zus haar idolen..."Plaagt Georg hem nog verder."Komop jongens,plaag Justin niet zo"verdedigd Bill mijn broertje.Aah wat is Bill toch lief...
"Dank je Bill"zeg ik en geef hem een zoen op zijn wang."Bill bloosd en schuift wat met zijn voeten""Ach ja,graag gedaan"stotterd hij.
"Oeh Bill je bloosd,Bill+Ella,Bill+Ella"zingt Tom plagend.Justin kijkt kwaad naar Tom.
Tom stopt meteen"Ik ga douchen"mompeld hij.
Georg lacht."Ah Tom is bang van een 14 jarige knul"lacht Georg Tom uit.Justin geeft Georg een dodelijke blik"Ik ga maar eens wat drinken halen"en Georg verlaat de ruimte.Ik,Bill en Gustav lachen en Justin geeft ons ook een dodelijke blik."Justin,kijk niet zo naar ons"zeg ik hem."Wij gaan ook maar eens douchen he gust"zegt Bill.Hij knikt en nu ben ik alleen nog met Justin in de ruimte...

Reageer (7)

  • FallenA

    bang voor een 14 jarige knul JIJ BENT GEWELDIG heilige jij!!! VERDAAR!!!!

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    coooooll !

    1 decennium geleden
  • goudvis

    whaahh!!
    snel verder!!
    <3

    1 decennium geleden
  • ImaginaryWorld

    verder

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen