Foto bij The Choice 3

Binnenkortt zal Justin Bieber er in komen hoor!

De bel gaat, we mogen naar huis. Niet dat ik daar veel zin in heb. Thuis staan er waarschijnlijk weer klusjes op me te wachten. "Lizz zullen we wat leuks gaan doen? Ik heb helemaal geen zin in huiswerk maken hoor." vraagt Joyce. "Euhm.. Ik moet thuis eigelijk nog wat dingen doen."zeg ik. "Ik kan je er wel mee helpen , ben je ook eerder klaar". Zou ik ja zeggen. Als zij erbij is gaat het inderdaad sneller en dan maken me ouders meestal ook geen ruzie. Ik doe de klusjes dan zoals vader gezegd had. "Ja is goed dan kunnen we daarna wat leuks gaan doen"zeg ik.

"Hallo" zeg ik als ik thuis kom. Papa stormt de deur binnen en schrikt eventjes als hij Joyce ziet. "Lizz je wist toch dat ik was klusjes voor je had?" zegt papa geirriteerd. "Ja maar Joyce bood aan om te helpen"zeg ik. "Ach laat ook maar het was toch niet zoveel" en hij loopt weg. "Oke dan kunnen we dus wat leuks gaan doen"zegt Joyce vrolijk. "Laten we zoals vorige keer naar het bos daar met de vijvers erachter gaan" "Oke "zeg ik. Papa wordt straks woedend denk ik. We lopen richting de vijvers Joyce ploft meteen neer op het gras. Ik ga naast haar liggen.
"Weetje Lizz, ik wil met jouw op vakantie"zegt Joyce. "Ik ook met jou!"zeg ik. "We gaan lekker naar Ibiza ofzo, lekker zonnen en even alleen maar Yolo'en" zegt Joyce. "Jaaa goed idee, haha wanneer doe jij nou niet aan Yolo? Maar ik weet niet of ik dat mag en geld voor heb"zeg ik. "Anders gaan we sparen en gaan we gewoon"~ "We zien wel maar ik wil wel heel erg graag hoor" zeg ik. Joyce zet ons favoriete liedje Never say never erop. "Ik weet het" zegt Joyce. "Wij gaan gewoon eerst naar een Justin Bieber concert in het buitenland, want in NL was alles uitverkocht. En daarna gaan we naar een warm land!" zegt Joyce enthousiast. "Haha doen we" zeg ik. We lopen terug naar huis. Joyce gaat naar huis toe. Ik loop naar binnen. "JIJ ZOU KLUSJES DOEN" zegt papa boos. "Ja dat wou ik toch ook doen samen met Joyce" zeg ik. "Dat was NIET de bedoeling voortaan overleg je eerst doe nou die klusjes maar dan". "Maar maar" " Niks te maaren eerst ga je de afwas doen daarna stofzuigen en daarna ga je harken voor het huis!" zegt papa beslist. Ik loop boos naar de keuken en doe de afwas.
Daarna stofzuig ik het huis, en hark de tuin. Eindelijk ben ik klaar. WAT?! Ik heb er bijna 2 uur over gedaan. Mama komt thuis. "Hai, ik ben ontslagen en het is jouw schuld" zegt ze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen