Foto bij HOOFDSTUK 7 Lois:

Ik was klaar met eten en bracht mijn bord naar de keuken. Ik zag dat Daan ook zijn bord wegbracht en achter mij aan liep.
Lois: smaakte het lekker? ''Daan: Jaah! Mijn moeder kwam eraan en zag dat wij klaar waren dus bedacht ze dat wij wel ieds mochten gaan doen.
Daan stelde voor om te gaan voetballen en de buurt even te laten zien. Ik zij oke. Van onze ouder mocht het.
Ik liep achter Daan aan en we liepen de hele buurt rond. Achter onze huizen was een groot grasveld waar je alleen in kon via de hegg in Daan's tuin.
We gebruikten elk 2 pionen voor ons eigen doel. Daan: op welke school ga je. Ik zei de naam van de school en liet daan uitpraten. Daan: Daar zit ik ook op!
Ik zei ook welke klas,en hij zij toen dat hij alleen zat omdat er vaste plekken waren,dus stelde hij voor Samen naar school te fietsen en dat ik naast hem kon zitten in alle lokalen.Ik vond het een goed idee zei ik.
De vakantie duurde nog 2 weken dus we hadden nog tijd genoeg.Toen ik op mijn Phone wou kijken zag ik dat het 21:30 was en in die tijd was het ook al best donker geworden. Lois: het word al best laat zullen we maar terug gaan? Daan: ja is goed.
We liepen weer door de hegg en Daan zette mij bij men huis af. Hij gaf me een knuffel en een kus op mijn wang,en ik deed de voordeur dicht.
OMG OMG OMG ging er door mijn hele hoofd!
Ik had tegen mam gezegt dat ik vroeg ging slapen,en rende naar boven.
Ik pakte zosnel als ik kan mijn phone en appte Bella,ze had haar phone uitstaan maar ik stuurde haar wel een appje.
Whatsapp Bella,Lois: HEEEE LIEFE BELLA,je raad nooit wie er naast mij woont. je moet dit tegen niemand vertellen,zweer het op onze vriendschap AUBX oke het is......Daan! van MS ahah leuk he mr moet gaan doeghhxxxhvj.
IK sluite mijn phone af en trok gauw mijn pyama aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen