Foto bij 08- Megan Person

Sorry dat het 3 weken heeft geduurd. Ik weet niet wat er is met SanneHoran, maar ik was een beetje druk. Ik schrijf blijkbaar dit verhaal alleen nu dus wil ik feedback. Zo weet ik zeker dat ik niet schrijf voor de muren. Is er nog intresse in dit verhaal? Laat me een berichtje achter als je wilt dat ik verder ga met 'You deserve the revenge'.

3 weken later

‘Allison?’ Ik tik op haar schouder. Meteen is ze enthousiast als ze me ziet. ‘Megan!’ ze geeft me een zoen op mijn wang en een knuffel. We zijn beste vriendinnen geworden. Echt mega close. En met Jake gaat het ook beter. Vorige week hadden we een date en zaterdag een nieuwe. ‘Heb je Jake gezien? Ik moet nog iets vragen.’ ‘In de buurt van de kluisjes, denk ik. Zeker ben ik niet.’ ‘Is niets. Bedankt liefje!’ Ik loop richting de kluisjes en als ik de hoek omdraai, loop ik een oude bekende tegen het lijf. ‘Phoebe?’ verbaasd kijk ik het meisje aan die stijlvol gekleed is en haar haren los over haar schouders laat hangen. ‘Oh. Euh. Sorry. Megan. Euh. Sorry.’ Ze raapt haar boeken bijeen en wil weggaan. ‘Phoebe wacht! Wat? Wat is er met je gebeurd? Je haren zijn los en je kleedt je hip. Alleen ben je nog meer verlegen dan ervoor.’ Eerst kijkt ze me verlegen aan en daarna krijg ik een snauwend antwoord. ‘Hoe weet jij dat? En wat kan het jou eigenlijk schelen?’ Nog voor ik iets kan zeggen, verlaat Phoebe mij met een zachte ‘sorry’.

Reageer (2)

  • 15xCupcake

    Verdergaan aub :) x

    1 decennium geleden
  • LeLouisx3

    Je moet zeker met dit verhaal doorgaan. Kzit momenteel ook een beetje in zo'n situatie als Megan. En eerlijk gezegd heeft dit verhaal me al veel geholpen. Hopelijk komt je maatje terug om je te helpen...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen