weer een stukje van diana.
ik denk dat embry op haar gaat inprenten.
ps. bedankt voor de abo :D

diana lily simons

Ik lag op mijn bed te staren naar het plafond. Ik schrok uit mijn gedachten door een deur die hard dicht werd gegooid. Even later kwam er een opgewonden skylar naar boven. Echt en met opgewonden bedoel ik dat ze letterlijk op en neer zat te stuiteren. SKY rustig ik kan je niet verstaan met al dat gestuiter en je moet echt wat langzamer gaan praten. Oeps sorry Dia... Maar ik heb echt zulke aardige mensen ontmoet toen ik op het strand was. Alleen eentje hij heet Seth hij zat me de hele tijd aan te staren en nu moet ik de hele tijd aan hem denken. Toen Sky dat zei sloeg ze haar hand voor haar mond. Ik grinnikte. Whoooow sky je bent verliefd. Skylar werd helemaal rood en keek snel een andere kant op. Ik moest daarom lachen en zei: maakt toch niet uit maar nu ben ik nieuwgierig hoe ziet hij eruit, hoe oud is hij, waar gaat hij naar school, heb je z'n nummer gevraagd, hoe keek hij je aan toen........ Sky legde haar hand op mijn mond. Op al die vragen kan ik toch niet gelijk antwoord geven zei ze geërgerd. Maar goed hij is lang, gespierd, schattig en heeft chocolade bruine ogen. een roestbruine huid en zwart haar. Seth is 15 jaar en gaat volgens mij ook hier naar school. En NEE ik heb niet zijn nummer. Ik keek haar teleurgesteld aan. Waarom nie. ze keek me aan met zo'n blik van wat-denk-je-zelf. Ik begon te lachen om haar blik en ze werd nog bozer. Ze wilde weglopen maar ik pakte haar bij haar arme en zette haar terug op het bed. Sorry sky maar je had echt je gezicht moeten zien. Ik begrijp dat je niet wil over komen als een stalker maar als hij je de hele tijd aankijkt vind hij je vast en zeker leuk.

Reageer (1)

  • Sonyara

    hahaha :D:D
    Tieners en verlieft...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen