The Choice 2.2
Pov. Joyce
Ik loop naar het meldpunt toe. Ik klop aan, ze wenkt dat ik binnen mag komen. "Ben je er alweer uitgestuurd?''vraagt ze. "Ja bij de meneer van frans ik gaf volgens hem weer een te grote mond"zeg ik rustig. "Oke, tis niet best dat je dr weer uit gestuurd bent. Misschien moet je je iets meer inhouden tegen leraren?'"vraagt ze rustig. "Ik zal het proberen"zeg ik. "Je hoort nog wel wat er gaat gebeuren. Je mentor gaat daarover. Ik moet het allemaal wel aan haar doorgeven". zegt ze rustig. Ik loop naar de hal en ga daar zitten. Fijn nu moet ik vanmiddag dus een uur op school blijven en morgen ook. Daar zat ik echt op te wachten. Ik wou met Lizz afspreken, maar dat kan ik ook op mn buikschrijven. Als mijn vriendinnen hier niet op school zaten, dan was ik allang vertrokken. Ik hoop niet dat ik te veel problemen krijg daar zullen me ouders ook niet echt blij mee zijn. Maar hun weten dat ik zo ben. Nog een half uur voordat ik weer naar mn vriendinnen mag. Nee, daar komt mn mentor aanlopen. Ze heeft vast een tussenuur.
Ik heb echt geen zin om met haar te praten. Maarja dat zal wel moetn. "Ik hoorde dat je er weer uit gestuurd bent, we gaan daar nu eventjes over praten want dit kan zo niet langer."zegt ze.Ik loop haar achterna naar haar lokaal en ik ga vooraan naast haar bureau zitten. "Je gaf weer een grote mond is dat nou altijd nodig?'vraagt ze. "Nee hoor, maar soms wel."zeg ik . "Dus jij denkt er nog steeds zo makkelijk over?' ~"Ja... ik ga me niet aanpassen voor anderen ik ben zoals ik ben". zeg ik. "Als je er 8x uitgestuurd bent, dan gaan we overwegen je te verplaatsen naar een andere school, bij deze waarschuw ik je, ga nu maar. zegt ze rustig. Dan gaat de bel. Ik ren naar Lizz Puck en Kiki toen en geef Lizz een dikke knuffel. "Haha ik mag dr nog maar 2x uitgestuurd worden anders word ik verplaats, nu ben ik bang haha" zeg ik."Ze mogen jou never verplaatsen jij bent ons dinnetje" zegt Lizz.
Reageer (2)
whahahaha
1 decennium geledendinnetje
1 decennium geleden