Foto bij Chapter Seven

Haaj iedereen!
Ik heb echt koppijn! Maar ik kan wel schrijven gelukkig!
Engels toets gehad,ik wist bijna alles.Maar wat wil je ook als je in groep 8 zit XDD
Gelukkig ga ik na de zomervakantie naar VMBO-TL!
Sorry zo laat stukje maar ik was vergeten of ik wel of niet had geactiveerd ;x
Maar k ga nu slapen trusten Xxxxxx Noa

Xoxo

Ik zie Brooklynn in de verte staren,met mijn hand zwaai ik voor haar oog,als de bel gaat.Fijn,ik pak mijn rooster en kijk.'Meneer Erps Duits Lokaal 23'Lees ik voor.Kan het nog beter?!Die man heeft een hekel aan mij.Goed nieuws voor hem:Ik mag hem ook niet.Brooklynn,Eline en ik lopen naar lokaal 23.Net als we het lokaal willen binnen lopen komt meneer Niehof naar ons toe,de directeur.'Wat heb je gedaan Mor?'Fluistert,Brooklynn naar me.Snel denk ik na of ik wat heb gedaan,maar ik kan niks bedenken.'Carter en M'Carter,ik wil jullie spreken.'Zegt meneer Niehof als hij naar ons toe loopt.Heel even het ik de neiging om te roepen: DANK U MENEER U HEEFT ME VAN ERPS VERLOST!!!Maar ik houd me in.Brooklynn en ik knikken braaf en meneer Niehof zegt nog tegen Erps dat hij ons mee neemt.We volgen hem naar zijn kantoor.'Brooklynn en Morgan.'Begint hij.'Ik zou graag willen dat jullie op het schoolbal optreden.Ik heb van julle muziek leraar gehoord,dat jullie aardig goed kunnen zingen.Ook heb ik van haar gehoord,dat jij Morgan akoestische gitaar speelt,en jij Brooklynn piano.'Wauw...dit had ik niet verwacht.'Ik vind het goed meneer,maar ik beslis niet voor Brooklynn.'Antwoord ik.Smekend kijk ik Brooklynn aan,hopelijk vindt zij het ook goed.'Euhmm....Ik vind het ook goed.'Beslist Brooklynn dan uiteindelijk.Een gil verlaat mijn mond.Blozend mompel ik:'Sorry'Meneer Niehof lacht en zegt dat we naar de les moeten.Nog vijftig mintuten les van Erps.In de klas ga in naast Brooklynn zitten.Een lesje niks doen,ik staar uit het raam.'CARTER!'Roept meneer Erps.Ik schrik en kijk hem aan.'Ga er maar uit en meld je,bij de directeur!'OngeÏntereseerd kijk ik hem aan.'Ik vind het allemaal goed hoor.'Zeg ik.Meneer Erps wijst op de deur,ik pak mijn spullen bij elkaar,en loop richting meneer Niehof's kantoor.Ik ga daar op die wachtbank zitten met mijn tas en wacht.Als ik iemand binnen hoor komen lopen kijk ik op.WAT?!NEE DAT KAN NIET!Dit is veel te toevallig!Harry komt naast mij zitten en fluistert:'Hoi,waarom moest jij er uit.'Raar kijk ik hem aan en antwoord fluisterend:'Meneer Erps...ik lette niet op,en dus moest ik eruit.En jij?'Een lach verlaat zijn mond.'Ik had een grote mond volgens Havik.Dus ik moest eruit,al denk ik dat het niet lang duurt voordat Louis eruit wordt gestuurd.'Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan,en hoor weer iemand binnen komen.Weer kijk ik op en zie dat het Louis is.'Zei ik toch?'Fluisterd Harry in mijn oor.Een korte rilling loopt over mijn rug.Vraag me niet hoe of wat,maar deze jongen deed iets met mij.

Reageer (1)

  • TeamNosh

    Hahah ERPS Ik heb het ook niet zo op die man.
    snel verder.
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen