Foto bij 31

extra wat langer :)

Ulvida
Je bent bij de deur van je vaders kamer, eerst twijfel je om naar binnen te gaan maar algauw wordt het anders als je merkt dat vader ongeduldig wordt. ‘Kom binnen’ zegt hij als je klopt en je loopt naar binnen ‘wat wil je’ je bent nog steeds kwaad op hem dus je spreekt hem minder beleefd aan. ‘je hebt de training van vandaag gemist, of eerder gezegd, niets gedaan’ zegt hij. Shit hij heeft het gezien denk je. ‘in ieder geval het is weer tijd voor je kracht’ zegt hij je kijkt hem eerst verbaasd aan maar je weet het weer, je krijgt iedere maand / 5 weken spierversterkers en soms om de dag als ze niet goed aanslaan. ‘je moet goed in vorm zijn tegen Raimon dat weet je hé. Je bent bijna aan de beurt om te voetballen tegen hun’ lacht hij vuil. ‘ik wil dat je sterk blijft je bent niet voor niets ons proef- ik bedoel sterkste speler’.

Vader
Je bent paniekerig, je zei net bijna dat ze eigenlijk een soort proefkonijn is, als het bij haar aanslaat krijgen de anderen het later ook. ‘oke, dan’ zegt ze en loopt achter je aan. ‘je loopt naar een kastje en haalt een spuit eruit. Er liggen er nog 4 dus als die op zijn is het over. ‘het is bijna over, je hoeft er nog maar 4’ zeg je om haar gerust te stellen maar het lukt je niet. ‘4 is nog steeds te veel’ zegt ze en gaat zitten. ‘ontspan’ zeg je. Ze zucht, ze wil haar armen over elkaar heen slaan maar je was sneller. ‘au!’ schreeuwt ze, ‘ik zei toch ontspan’ zeg je ‘het is je eigen schuld’ lach je. ‘Oké, je weet het hé gewoon rustig aan doen na het eten gaan hun trainen jij niet, jij gaat rusten en laat Keeve even trainen met hun, vanmiddag deed ze ook niet veel met jouw erbij’ zeg je en stuurt haar weg. je loopt naar je bureau en denkt over zonet. ‘Zou ze het gehoord hebben’ zeg je tegen je zelf. Je kijkt op zij en zit een foto die je vroeger hebt gemaakt van Hitomiko, Hiroto en Ulvida, ‘de 3 meest belangrijke van heel Aliea Academy’ zeg je en pakt de foto

‘waarom moest Hitomiko tegen mij in gaan’ zeg je hard op en kijkt nog eens naar de foto. Hiroto en Ulvida drijven elkaar telkens meer uit elkaar terwijl ze vroeger nog vrienden waren…

Ulvida
Je loopt door naar de keuken en ziet dat iedereen aan het eten is, zelf heb je geen trek maar je eet toch een broodje, je smeert je broodje snel je wilt net naar buiten lopen als je wordt terug getrokken door Clara. ‘blijf even zitten’ zegt ze met haar mond vol. Lekker :P. je hebt geen zin om te gaan zitten dus je loopt naar buiten. Je slentert een beetje door de Fuji forest heen naar het vervallen huisje waar jij en Sliva hebben gezeten. Meteen denk je terug aan het incident met haar vader, Sliva zelf en je vader. ‘je kan ook niet vertrouwen buiten Aliea om’ zeg je ‘dat klopt’ hoor je achter je. je draait je om en zit dat het Burn is. ‘ben je me gevolgd’ zeg je en kijkt hem vuil aan. ‘misschien, maar misschien ook niet’ zegt hij en lacht terug, dood gewoon. ‘hier zat jij dus met dat meisje of niet’ zegt hij en komt naast je staan. ‘misschien, maar misschien ook niet’ zeg je een in raar stemmetje dat Burn niet leuk vind. Hij kijkt je arrogant aan. ‘Burn gewoon niet’ zeg je en kijkt hem arrogant aan. ‘ga naar Ann’ lach je en duwt hem weg, zelf loop je langs hem heen. ‘ga jij dan naar Hiroto’ zegt hij lacht. ‘misschien maar misschien ook niet’ zegt Burn in een raar stemmetje wat je zonet ook deed, hij laat je niet eens iets zeggen! Je kijkt hem weer arrogant aan. ‘lachen is gezond, ooit van gehoord’ zegt hij en loopt weer richting jouw toe. ‘ja hoor, misschien is het ook gezonder als jij die neppe glimlach van je gezicht haalt’ hij wordt kwaad ‘ik zeg maar wat hoor’ zeg je er achteraan wat Burn al helemaal niet leuk vindt. ‘jij arrogante’ ‘ik wat’ zeg je en je loopt richting hem. Hij rent naar je toe denkt hij je nou echt aan te vallen. ‘laat me niet lachen’ zeg je en voor dat hij je wilt slaan (of schoppen :P) trap je hem tegen een boom harder dan dat je ooit tegen een bal hebt getrapt. Hmmm…. De spierversterkers slaan aan zeg je in je zelf. Je loopt naar Burn toe en hurkt naast en neer. ‘niet zo stoer doen kleintje’ zeg je en tikt hem tegen zijn voorhoofd. Het enigste wat hij doet is grommen. ‘blijf maar lekker zitten’ zeg je en je staat op, je wil net terug lopen als je Ann om het hoekje van het vervallen huisje ziet staan. ‘sta jij daar al langer’ zeg je en loopt naar haar toe. ‘eh…. Ehmm.. uh…’ is het enigste wat ze zegt. ‘ben je… bang’ zeg je en kijkt haar niets begrijpend aan. ‘nee natuurlijk niet’ zegt ze snel en loopt met een rood hoofd weg van de muur en loopt naar Burn, ‘je hebt hem wel hard getrapt hé’ zegt ze en hurkt naast hem neer. ‘zij is niet normaal meer, we hadden haar beter kunnen laten gaan’ zegt Burn en kijkt je vuil aan. ‘doe rustig’ zegt Ann en tilt hem op ‘jij hebt vast ook iets bij haar gedaan’. ‘hij begon’ zeg je meteen. ‘nee jij begon met mij uitdagen’ zegt hij er meteen achteraan. ‘en wie is mij achtervolgd’ zeg je spottend. ‘Ann, ik was rond aan het lopen in het bos’ zegt hij om een smoes te bedenken, ‘juist, denk het ook’ zeg je álsof Ann MIJ achterna ging eerder JOU’ zeg je en je spreekt vooral de woorden mij en jou goed uit. ‘ach ja, ik ben hier allang genoeg geweest, ik ga terug’ zeg je en loopt terug naar de basis.

Ann
Je hebt de geluk van je leven. Ulvida trapte Burn tegen een boom en nu kan JIJ hem helpen, in je hoofd schreeuw je je zelf doof (xD kan dat wel?). ‘wij gaan ook terug naar de basis’ zeg je en je helpt hem met lopen. ‘die kreng krijg ik nog wel’ zegt hij en gromt erbij. ‘wauw, jullie zijn goede vrienden’ lach je. ‘niets zeggen’ zegt hij. ‘goh, ooit gehoord van sarcasme’ zeg je. je hebt van Ulvida geleerd dat je nooit aardig moet zijn tegen jongens. ‘wat lijk jij op Ulvida’ zegt hij en probeert je vuil aan te kijken maar jij kijkt hem aan met grote ogen waardoor het hem niet lukt ‘daar kun je nooit van winnen’ zucht hij. ‘dat klopt’ lach je en samen lopen jullie terug naar de basis.

Reageer (1)

  • Luckey

    OOOH!!
    Snel verder please ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen