001
Haar BFF is Lindy.
Eindelijk is het zo ver ik ga naar 1D. Maar om dit even te snappen gaan we een week terug.....
Ik kom uit school en daar staat mijn BFF al op me te wachten. Onderweg verteld Lindy mij een heel verhaal over dat een meisje uit haar klas een ontmoeting heeft geregeld met one direction. Ik luister maar half naar Lindy want ik ben mezelf al aan het voor stellen over hoe het zou zijn om zelf zo'n ontmoeting te hebben.
- Lotte's gedachten-
' Hallo is daar iemand? ' vraag ik maar ik hoor geen antwoord dan hoor ik voetstappen op de gang. Ik draai me om en zie Louis in de deuropening staan. Ik vraag wat ik hier doe maar Louis geeft geen antwoord. Even later hoor ik gepraat Louis stapt opzij en ik zie Lindy en Zayn naar binnen komen lopen, ik zie op Lindy's gezicht een grote glimlach. Ik vraag of ik Lindy even onder vier ogen kan spreken. Louis en Zayn lopen de deur uit. Ik vraag een beetje snel aan Lindy of zei weet waarom Zayn en Louis hier waren maar het enigste antwoord wat Lindy geeft is GEWELDIG TOCH?! Daar heb ik dus ook niks aan en ik loop naar de deur en roep de jpngens naar binnen. Ik vroeg aan Zayn wat we hier deden en Zayn wilde net wat zeggen toen er op de deur geklopt werd het was Harry met backstage kaartjes. Hij zei dat deze voor mij en Lindy waren. Ik kon mijn oren niet geloven. Het enigste wat ik kon zeggen was ' bedankt harry ' Ik vond mezelf zo dom klinken, ik nam de kaartjes aan en liep naar Lindy toe.
Reageer (1)
Leuk
1 decennium geleden