Nog een stuk uit sky 's pov

Skylar phoenix Simons POV

ik had mijn tekening bijna klaar toen ik een kreet hoorde. Geschrokken draaide ik om en keek naar de klif. Er stonden ongeveer 10 jongeren van een klif af te springen. Ze zwommen naar het strand toe waar twee meisjes op een handdoek lagen. Ik stond op en begon terug naar huis te lopen toen er stonden 3 jongens op me afkwamen. Heey zei de grootste van het stel. Wie ben jij, jij bent vast de dochter van kyle. Ik keek hem vragend aan. Hoe ken je mijn vader oh ja ik heet trouwens Skylar simons. Ik heet paul lahote en bijna iiedereen komt elkaar hier. De andere 2 grinikten. Dit zijn trouwens jacob black en embry call. Hoi zei ik en ik glimlachte aarzelend. Wil je bij ons komen zitten? Vroeg de jongen waarvan ik herinnerde dat hij embry heet . Ik weet niet mijn vader vraagt zich vast af waar ik blijf. Je mag hem wel bellen Sam heeft wel een telefoon. Zei jacob. Ik dacht na.... Oké waarom ook niet. We liepen naar de anderen en jacob zei. Dit zijn trouwens Sam , Emily sams verloofde Jared , Kim jareds vriendin , Leah , Collin , Brady ,Quil en Seth. Ik keek ze allemaal aan en toen ik bij Seth kwam kon ik mijn ogen niet meer losrukken van zijn chocolade bruine ogen. Zij blik ging van nieuwsgierig naar een zachte en lieve blik. Hij keek me aan alsof ik de belangrijkste persoon van de wereld was. Ik keek snel weg ,want ik begon te blozen. Jacob vroeg waar ik vandaan kom en hoe oud ik ben. Oh ik kom uit nederland en ik ben 14 jaar over 2 weken 15, ik heb ookneen tweeling zus diana. Het was heel gezellig alleen zat sets de hele tijd naar me te staren. Toen het was5 uur was ging ik naar huis.
Ik moet alleen de hele tijd aan seth denken.

Reageer (1)

  • Sonyara

    netjes geschreven..

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen