Foto bij Chapter Six

heeeej peepz/cupcakes

leuke dag gehad ??
nou ik wel haha nee grapje ik zit in het voorexamen jaar en euhm dus ik maak echt heel veel uren ik zit dus 4 van de 5 dagen tot 4 uur opo school en een dag tot half 3 en dan hebben we echt wiskunde economie frans en engels op deze volgorde nogal vermoeiend en je voorexamenjaar he haha :P

XO

Brooklyn M'Carter POV

Ik sta samen met Mor op het schoolplein als Eline aan komt gelopen met een flaaier in haar handen , ik kijk nog eens goed en zie het woord Party , ik kijk haar glimlachend aan als ze voor ons staat '' Er komt een schoolball!!!"' zegt ze , ik kijk haar ongelovig aan en begin meteen te panikeren , ik moet alles nog hebben jurk schoenen enz . ik kijk haar nog steeds ongelovig aan ''waneer ????'' vraag ik als ze me raar aan begint te kijken , ze kijkt op het blad en antwoord morgen MORGEN NEEE ik ga eraan dat haal ik nooit, ik kijk Mor aan en zij kijkt me echt aan alsof ik gek ben terwijl ze een enorme grijns op haar gezicht heeft .
Ik hoor allemaal geschreeuw achter me en zie dat Liam , Louis , Zayn , Niall en Harry aangekomen zijn , ja je zal wel denken die ken ik ergens van ja inderdaad One Direction zit bij mij op school , ik kijk om op het moment dat Mor ook omkijkt , soms zijn we net een tweeling . maar even terug naar One Direction
Mor weet het niet maar ik heb echt een enorme crush op Louis ze heeft me door maar weet niet dat ik bezwijk als ik zijn ogen zie , Harry knipoogt naar Morgan als hij langsloopt en ik zie zelfs een glimlach Oohh Love Is In The Air die twee ga ik koppelen , Als ik even naar Lou kijk kijkt hij ook naar mij , hij glimlacht en loopt dan verder , een warm gevoel bekruipt mijn lichaam en de vlinders in mijn buik vladderen blij in mijn buik , ik staar blijkbaar want ik zie een hand voor mijn ogen zwaaien en Lou niet meer Jammer ik had wel wat langer naar dat goddelijke gezicht, lichaam enz kunnen kijken .
Als ik mijn mond open doe om wat te zeggen wordt me de mond gesnoerd door de stomme verekte bel .

Reageer (1)

  • TeamNosh

    Awww Anne schatje is school zo zwaar :P hahah Sorry dat ik alles nu pas lees maar ik was meer bezig met andere dingen. school, werk, schrijven, lezen en sex and the city kijken.
    I love you darlin en see you zowie zo de 9e op het werk.
    En ps wil je ook naar mijn nieuwe verhaaltje kijken?
    xxx Love you

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen