Foto bij HOOFDSTUK 5 Lois:

Lois: Heeejj.
Bella: Heee oempiloempie,IK had je foto's op twitter gezienx(VET ONWIJZIG LEUKK!)
Lois: haha weet ik tog :)
Bella: wdj?
Lois: ik zit effe nieuwe pasjes te dansen.
Bella: WELK NUMMER!?
Lois: ohh ehm gewoon: C'MON van KE$HA.
Bella: diesss leukkk.
Lois: de buren komen straks bij ons langs tot vanaaf denk ik!
Lois: moet van men moeder mn phone uitdoen mr zeg wel dat ik naar de wc moet:)
Bella: hahah lollig.
Lois: o ik moet gaan,Mam roept me-_-
Lois: DOEGHHHHHXX!
Bella: BYEXXX<3

Mam: Lois ik ga nog even naar de winkel ometen voor straks te koken!'' Lois: okee mam!
Mam ging naar de winkel en kocht Spaghettie met Tomatensaus(hoppelijk lussen de buren dat ook)

10 MINUTEN LATER.
Ik hoorde de deur weer dicht gaan,mam was weer thuis en ging eten koken.
Ik pakte mijn Mainstreet oortjes (die ik zelf had gemaakt) en deed ze in mijn oren met de volume op 3 4e deel.
De muziek stond zo hard en ik kon het eten door mijn duurgat al ruimen HMMM...
Ik had niet door dat de buren ondertussen al kwamen,want het was al zolaat dus toen ik net had besloten,
om naar beneden te gaan ging de deur open en kwam men vader naar binnen,en gaf een teken dat de buren er waren.
Ik zei dat ik er zo aan kwam. Mijn vader deed de deur achter zich dicht en liep de trappen af.

5 MINUTEN LATER.
Ik had mijn muziek nog vollop aan. Terwijl ik de 1e trap afliep tweete ik op twitter nog even:
@LoisHoran: Buurtjes zijn er @MainOffx.
Ik schrijf altijd nu ik van Mainstreet hou Mainoff,ben er gewend aan geraakt.
Toen ik de 2e trap afliep bedacht ik wie zouden mijn buren zijn?
Ik liep verder de trap af, Toen ik de deur van onze woonkamer open wou doen stond ik tot een schrik,
stijfstil. Ik zakte inelkaar,met mijn handen voor mijn mond van blijdschap.
Ik kon mijn ogen niet geloven. het was de Familie Zwierink. OMG ging er door mijn hoofd het is DAAN!
Toen ik een beetje bijkwam van de schrik gaf ik zijn vader en moeder een hand en een knuffel. Zijn 2 broertjes een hand.
En toen kwam het. Daan kwam dichterbij en gaf mij een hand en een dikke stevige welkoms knuffel.
Ik ging naast Daan op de bank zitten toen mijn moeder naar Koen riep: Koen kun jij even met Louis gaan wandelen hij moet nodig.
Koen: WAAROM MOET IK DAT NOU WEER DOEN,? Kan niek of lois dat niet een keertje doen ofzo?
Koen liep naar buiten met Louis. Niek kwam naar mij toelopen en zij: haha Lois ik zij het je tog dat ik die jongen van Mainstreet zag!
Lois: jepp je had gelijk. ''Niek: dus wat is de volgende les? 'Lois: beter naar je kleine broertje luisteren?
Daan zat ondertussen ook mee te luisteren en lachte er om ahah het was best ook wel grappig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen