Foto bij the big big house Part2

Dit is de keuken die gelegen is op de verdieping van Tracy en Jasey,als je haar badkamer,leefruimte en kamer wilt zien moet je naar beneden scrollen en op de link klikken ;p

http://www.eago-badkamers.nl/images/badkamerseries/heidelbergserie510breed.jpg

http://woneninrotterdam.nl/wp-content/uploads/2009/06/de-zwanen-ijsselmonde-woonbron-01-interieur-woonkamer-klein.jpg

vanuit de keuken komje in de leefruimte en vanuit daar kun je ook naar de 4e verdieping ;p


http://interior.moiatblog.com/wp-content/uploads/2008/10/bedroomdesign11-thumb.jpgx


De ruimte waar ik nu instond was uhm de gezamelijke woonkamer ,denk ik.Hij
was groot,hoog,gezellig en rook nog naar verf en nieuwe meubelen.Aan de muur hing een goot plat scherm,televisie. Ik laat me neer vallen op het L-vormige bankstel ik zak er helemaal in,,het gebroken witte leder,waar ik op zit of eigenlijk lig,wordt verwarmt door een soort van verwarming die ophing aan het plafond "het is een rechthoekige witte verwarmingsplaat dat ieder voorwerp in de ruimt opwarmt tot de ingestelde temperatuur"zo had onze leerkrackt T.O. het genoemd.maar in noem het gewoon het verwarmingsdingetje.
Nadat ik even gelegen had sprong ik op en liep ik de gang weer in,de rest was ondertussen al boven.
ik liep de trap op en kwam bij mama's en papa's kamer uit "mam,pap ,mag ik mijn eigen kamer uitzoeken?"vroeg ik,waarop mama antwoorde "tuurlijk schat maar dan moet je naar de volgende verdieping want deze is voor je vader en mij" Enthousiat maakte ik een dansje van geluk ëen hele verdieping voor mij alleen een hele verdieping voor mij alleen ,een hele verdie.."schat je moet 'm wel delen met je zusje hoor"zei m'n veder en draaide zijn gezicht weer de kamer in.
"Jippie -.- ? " kwam er nog sarcastisch uit.
Nadat ik onze hele verdieping had gezien
werd ik aan tafel geroepen om te lunchen.
Toen we aan de grote reebruine glazen tafel zaten beloofde papa ons om naar zijn 3nieuwste hotels te gaan kijken.
Spannend..

Hope you like it

Reageer (2)

  • Karennn

    Ps. waarschuw je even als je verder gaaat ?
    ;o

    x karen
    (voor't geval je nogaltijd niet weet wie ik ben; 13-Dilsenn-shd)

    1 decennium geleden
  • Karennn

    Wat 'n hotel joh!
    keisjiek.
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen