Tweede hoofdstuk uit diana haar kant

Diana Lily Simons POV

Ik liep naar het parkje twee straten verderop. Ik zag xavier al zitten en ik begon te glimlachen. Hij liep naar me toe en gaf me een zoen . En wat is er zo dringend dat ik moest komen. Ik keek hem aan en mijn glimlach verdween. Xav ik ga verhuizen. Hij keek me aan en zei omdat maakt niet uit ik wou het toch al uitmaken. Ik kreeg tranen in mijn ogen . Dus je gaat me helemaal niet missen, waarom maakte je het niet eerder uit had je niet de moeite hoeven nemen om hier heen te komen. Ik draaide me om en beende weg. Dia wacht ik bedoelde het niet zo ik..... ach laat ook maar rotkind ik heb gelukkig al iemand die beter is dan jij. Ik liep gelijk naar mij n kamer toe en zag sky daarbuiten met tranen in haar ogen. Toen ze mijn voetstappen hoorde draaide ze zich om ze zag mijn gezicht zag liep ze daarme toe en sloeg haar armen om me heen. Hij heeft je pijn gedaan he. Ik knikte er was niemand die me zo goed kende als sky. We gingen de laatste spullen inpakken en gingen naar beneden om met onze tante te gaan eten. Morgen begonnen we opnieuw in amerika maar eerst moeten we gingen 12 uur reizen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen