Ik heb besloten om het uit beide meisjes hun kant te schrijven

Skylar Phoenix Simons POV

Ik was mijn spullen aan het inpakken op mijn kamer. Diana was met Xavier naar het park om hem te vertellen dat we gingen verhuizen. Ik slaakte een diepe zucht. Waarom kreeg zij altijd de leuke jongens en ik niet. Ik wis het antwoord eigenlijk al. Diana en ik zijn een tweeling maar kwa karakter verschillen we best veel. Diana durft veel meer en ze heeft altijd een woordje klaar. Ze is heel populair op school en had veel vriendinnen. Ik daarin tegen was verlegen, bloosde veel te snel en als een jongen iets tegen me zei begon ik te stotteren. Ik was wel trots dat ik goede cijfers haalde op school. Ons uiterlijk was ook verschillend ik had blonder haar en was kleiner en dunner dan Diana. Maar we zijn de beste vriendinnen en ik zou me geen betere zus kunnen wensen. Toen mijn tante op de deur klopte schrok ik wakker uit mijn gedachten. Sky lukt het met je spullen? Vroeg ze. Ja hoor ik ben bijna klaar en daarna ga ik die van Dia ook in de dozen en de koffers doen. Ze knikte en ging naar beneden mompelend dat ze alvast bezig zou gaan met ons eten. Ik keek uit het raam met tranen in mijn ogen. Waarom moest mijn moeder ons op deze manier verlaten. Ik was blij dat mijn vader ons wilde verzorgen, want anders moesten we bij mijn tante wonen. Niet dat ik haar niet maar ik en Dia wilde graag weg van de plek waar mijn moeder is vermoord. Zuchtend ging ik verder met inpakken.



en wat vinden jullie niet te hard zijn ti's mijn eerste verhaal (H)

Reageer (1)

  • geleninja

    Mooi begin!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen