The Choice 2
In de pauze lopen Joyce,Kiki,Puck en ik naar buiten toe. We gaan bij een stel brugklassers zitten, maar die lopen weg als wij er gaan zitten. "We bijten niet hoor"schreeuwt Joyce ze achterna. En ze lopen alleen maar sneller weg. We liggen helemaal in een deuk dat mensen bang voor ons zijn. "Jongens ik moet jullie wat vertellen" zegt Puck zacht. Joyce,Kiki en ik kijken elkaar en en roepen tegelijk, "Wat?". "Nou jullie weten dat ik met Dave heb. We hadden nou al 4 maanden en we zijn allebei 16, en we stonden er allebei achter. We hebben het voor de eerste keer gedaan gisteren"zegt Puck schamend. "Wow jij bent de eerste van ons vier " roepen we tegelijk. "Was het lekker?"vraagt Joyce. "Eigelijk best wel alleen deed het een beetje pijn in het begin, Dave was heel erg lief voor me!" zegt Puck. "Je hebt het toch wel met condoom gedaan he?" vraagt Kiki. Echt z'on Kiki opmerking denk ik dan. "Ja natuurlijk ik wil geen Soa of Baby wat denk jij dan" zegt Puck snel. ZOEMMM! Daar gaat de bel we moeten naar Frans. Daar heb ik dus echt geen zin in. Ik haal altijd onvoldoendes ook al leer ik nog zo hard. "Laten we anders spijbelen?"zegt Joyce. "Dan krijgen we dikke problemen misschien ander keertje Joy maar nu ff niet" zeg ik. We lopen de les binnen. En de Meester begint met een mondelinge overhoring. Hij kiest altijd sowieso 2 van ons vieren eruit. Dat vinden we eigelijk geen toeval meer maarja. "Kiki jij mag als eerste"zegt de leraar.
Kiki gaat terug naar haar plek ze kreeg een 6,5 want ze wist lang niet alles. "Joyce nu ben jij". Joyce staat op en loopt naar het bord. "Wat is het spel?' vraagt de leraar. "Le jeu" zegt Joyce. De leraar kijkt vol verbazing op. Joyce weet normaal nooit iets. Hij vraagt haar meer dingen en de meeste heeft ze fout. "Zo dus Madametje heeft weer niet geleerd?" zegt hij etterig. "Nee, dat ziet u zelf toch ook wel he? Beetje domme vraag" zegt Joyce brutaal. "Ik zou maar gauw jouw grote mond dichthouden anders kan je je gaan melden". zegt de leraar pissig. "Gaan we dreigen joh?"zegt Joyce. "ERUIT ! JIJ GAAT JE MELDEN"zegt de leraar woest. Joyce loopt stoer de deur uit. Dit was nou al haar 6e x deze maand dat ze er uit was gestuurd.
Reageer (2)
IDK.........
1 decennium geledenMoet joyce naar een andere school?
1 decennium geleden