03
Ik lag met kleren op bed, ik kon het NIET geloven. 's Ochtends had ik niks met JB, en nu ben ik echt in love <3. Ik had maar niks tegen Julia gezegd. Ze zou me toch niet geloven, ik had tenslotte geen handtekening van hem voor haar. Het was al laat, anders was ik snel naar Leanne toegegaan. Ik heb haar natuurlijk wel gewhappt. Ze heeft nog niet gereageerd, het zou kunnen dat ze iets anders aan het doen is. Ik had Justin's nummer gekregen! Hij zei dat ik maar moest bellen. Zal ik dat nu al doen of pas morgen. Nu wist ik wat mensen bedoelen met: dilemma! Typisch geval van een dilemma. Ik lag daar maar na te denken over wat er is gebeurd vandaag. Ik kleedde me om en kroop in mijn bed. Ik pakte mijn mobiel en wilde JB's nummer opzoeken. Het was nu al 23:30 uur. Ik legde mijn mobiel op mijn nachtkastje, het nu toch veel te laat om nog te bellen. Jessica baalde er wel van...
Ik voelde lippen op mijn nek en het voelde heel fijn. Langzaam opende ik mijn ogen en ik lag op gras in een witte jurk. Naast mij zat Justin Bieber met zijn lippen bij mijn nek. Typisch een droom, dacht ik bij mezelf. Het is alleen jammer dat je nooit beseft dat iets een droom is. We stonden op en kusten weer. Het voelde heel echt, heel fijn. Totdat ik een klap in mijn gezicht kreeg. *KLAP* ik schrok wakker en zag Julia staan, met een tijdschrift in haar hand. Ik was nog maar half wakker en haalde spul uit mijn ooghoeken. 'Kijk naar dit tijdschrift Jess!' Ze schreeuwde het uit. 'Kijk!' Ik keek met slaperige ogen naar het tijdschrift in de hand van mijn zus. Ik was meteen klaar wakker! Ik stond zoenend met Justin op de cover! Met de tekst: "nieuwe vriendin?". Ik was al helemaal vergeten hoe de man van het roddelblad een foto had gemaakt en weg was gerend. 'JUUL, LUISTER!' Schreeuwde ik ook nu. 'Ik heb genoeg geluisterd!' Zei ze. 'Waarom vertel je me niet dat DE Justin Bieber bij mijn voorstelling is en je hebt met hem gezoend!' Ik wist even niks te zeggen dus ik zei maar: 'Je zou me toch niet geloven.' Toen liep Julia de kamer uit, waarschijnlijk omdat ik gelijk had. Ik pakte mijn mobiel en zocht Justin's nummer op, drukte op het groene telefoontje en hij ging over... Tuuut, tuuut. 'Hallo, met Justin Bieber.'
'Hooi' zeg ik. 'Met Jessica.'
Er zijn nog geen reacties.