Foto bij 02

Lekker thuis <3

'Uhm' zei ik, ik wist niks te zeggen. Ik stond voor de echte Justin Bieber!! Ik vroeg waarom hij hier was. Hij antwoordde: 'mijn vriend's zus treedt ook op hier.' Mijn mond viel open. 'Dus ik ging maar mee.' Vervolgde hij.
Ik had er nooit over na gedacht dat DE Justin Bieber ook een gewoon leven had. Met vrienden en lol. Ik dacht eraan om een handtekening te vragen voor Julia, maar ik deed het toch maar niet. Er viel een ongemakkelijke stilte. Ik was nog helemaal in shok dat ik niet eens merkte dat Justin eigenlijk best aardig is. Ik had hem heel arrogant verwacht, omdat bijna alle meisjes hem aanbidden. Hij zei opeens uit het niets: 'Je bent echt super knap.' Het klonk heel raar, maar toch weer zo schattig en lief. Ik voelde dat ik rood werd. Ik wist nu echt niks meer te zeggen. Ik zei maar: 'jij bent echt heel knap.' Hij bloosde. Ik kwam naast hem zitten/ tegen een tafel aan leunen. Ik keek naar zijn lippen, ze waren mooi van vorm, vast lekker om te kussen. Ik schaamde me voor deze gedachten. Het leek net alsof hij deze gedachte had gelezen en boog voorover naar mijn mond. Hij drukte zijn lippen op de mijne en ik zoende mee. hij kon echt Super lekker zoenen! *KLIK* we stopte abrupt met de super lekkere zoen, er stond een man in de deuropening, met een super professionele camera in zijn hand. Ik schrok echt heel erg. En duwde Justin van me af. Justin schrok ook, maar niet heel erg. De man was waarschijnlijk van een roddelblad. Hij was erna weer super snel weggerend. Ik keek Justin aan, hij keek naar mij. 'Kut' zei hij heel droog. 'Ja, best wel kut ja.' Zei ik. Toen barste we in lachen uit. 'Ik heb wel zin in nog eentje' zei ik met een knipoog, en ik boog weer voorover. Ik drukte mijn lippen op de zijne en we zoenden nog een keer, deze zoen was lekkerder. Ietsje ruiger. Iemand kuchte in de deuropening en we zagen Justin's vriend staan. Hij keek van zijn vriend naar mij, en lachte toen best hard. Ik voelde me aangekeken, Justin merkte het en zei iets onverstaanbaar tegen zijn vriend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen