Foto bij 01

Eerste hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vinden

Ik keek op zaterdagochtend naar MTV. Justin Bieber was op tv. Allemaal gillende meiden stonden aan de hekken te trekken om bij JB te komen. Ik snapte niet waarom iemand zoveel fans kon hebben. Hij was wel heel knap en kan goed zingen. Als ik nou een jongen ken die even knap is, misschien zelfs wel even goed kan zingen, maar niet beroemd is! Ik kon Justin toch nooit krijgen. Nou.. hij moet dan wel ook aardig zijn. Ik was zo in mijn gedachten verzonken dat ik mijn moeder de kamer niet hoorde binnenkomen. 'Jessica!' Schreeuwde ze bijna. 'Je moest allang aangekleed zijn.'
Jessica's zus kwam naar benden, Julia heet ze. Zij is helemaal weg van JB. Overal in haar kamer hangen posters van hem. 'Ja, Jess.' Zegt ze 'Je moet zo naar mijn dansvoorstelling. '
Owja! Ik was het helemaal vergeten. Normaal vind ik mijn zus wel aardig maar nu mocht ze er liever niet zijn, ik was liever naar Justin Bieber blijven kijken dan dat ik naar die "dansvoorstelling" ging. Ik rende naar mijn kamer en kleedde me zo snel mogelijk aan. Zo snel mogelijk duurt wel een 15 minuten. Een spijkerbroek aan, een hempje en een shirt. O, dit shirt vloekt met dit vest, ander shirt aan. Nu wel goed, ik had een wit shirt aan met een donkergroen vest. Nu nog make-up. Een laagje mascara, nu nog oogpotlood. 'Jessica!' Hoorde ik van onderaan de trap. 'Kom je?!' Ik schreeuwde terug: 'JAAH' en ik smeerde nog even een laagje lipgloss op. Ik rende naar beneden en we gingen opweg.
De voorstelling was te saai voor woorden. Ik ging naar de ruimte ernaast waar al het eten stond. Er stond een super knappe jongen bij een tafel. Ik liep naar het eten en pakte een spekkie. Ik liep richting de tafel waar de jongen stond, hij had wel iets weg van Justin Bieber. Ik keek nog eens goed en ik dacht, het is vast een look-alike. Hij merkte op dat ik stond te kijken en zei: 'Je hebt me dus nu al herkend.' Was het echt de echte Justin Bieber?!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen