Foto bij 2 (Sophie)

Hi guys i hope you like my story :$

Z'n handen geleden over m'n lichaam. Hij drukte m'n keel dicht en ik moest naar adem happen. Hij dacht dat ik fijn vond maar ik kon wel gaan huilen. Ik voelde hem klaarkomen en z'n armen verzwakken. ik trok aan z'n handen om ze weg te krijgen bij m'n keel. Hij liet m'n keel los en ging op me zitten. ik haalde heel diep adem en begon te huilen. De man bulderde van het lachen en stond op. "Stupid slut.." Ik trok m'n slipje en bh aan en trok m'n sweater over m'n hoofd. Ik stond op en probeerde te vergeefs weg te rennen. Hij sloeg z'n arm om m'n middel en gooide me op het bed. De man had een stoppelbaarde en was ergens in de 30. Ik was een rondje gaan lopen omdat ik boos was geweest op m'n moeder en ruzie had gehad. Hij had me zien zitten en gezegt dat ik wel bij hem kon blijven. Ik wou niet en wou wegrennen maar het lukte niet. "You have to learn that you can't run away from me honey." Z'n vieze vinger gleed over m'n kin. hij kwam met z'n hoofd dichter bij en wou me kussen maar ik trok snel m'n hoofd weg. Hij sloeg me en trok me omhoog aan m'n haar. "You're gonna do what ever i want you to do understood?" Ik knikte niet en keek weg. "UNDERSTOOD SLUT!?" Er kwam speeksel in m'n gezicht en ik knikte maar lichtjes. Hij liep de slaapkamer uit en deed de slaapkamer op slot. Ik hoorde het en stond op. Ik moest hier weg en zocht naar een raam. Faster i have to find a window. Al snel zag ik een raam en rende ik er heen. ik deed m'n mobiel en sleutel die ik had gevonden toen ik naar het raam zocht in m'n zak van m'n sweater. Ik probeerde het raam open te krijgen maar het lukte niet. Hij moest open met een sleutel. Shit, shit where can i find a key.. Ik wist het ik rende naar het kastje en zag daar een sleutel liggen. Ik hoorde de man weer terug komen lopen en ik rende naar het raampje. Zijn sleutel ging in het slot en die van mij ook. ik duwde als ik het slot heb opengekregen het raampje open en wrumde me er doorheen. Ik hoorde nog de deur opengaan en dan nog een laatste schreeuw en een gil. Ik wist niet meer of dat nou zijn of mijn gil was want toen werd alles zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen