Foto bij 30

Ulvida
‘is er iets Ulvida’ zegt Gazel alsof hij er niets van begrijpt. Je was van plan het gesprek rustig beginnen maar meteen gooi je je frustratie eruit die je de hele dag in moest houden. ‘waarom doe je Ann niet in jullie “gemengde” team?’ schreeuw je meteen, je hebt niet door dat de deur nog open is. Gazel kijkt snel naar de deur maar ziet dat er niemand is, hij loopt naar de deur en doet die snel dicht voor als er toch iemand langs komt. ‘ik weet niet waar je het over hebt’ zegt hij en gaat weer zitten. Je zet je handen in je zij en je kijkt hem weer vuil aan. Zo schiet je niets op, hij wil niets zeggen en je gaat weer weg.

Ann
Je ziet te wachten tot Ulvida terug komt je hoorde haar schreeuwen dat je benieuwd maakte maar je wou maar niet Ulvida’s kamer uit omdat je gehuild hebt wat niemand mag weten! Je loopt zenuwachtig rondjes door de kamer tot de deur open gaat, je draait je meteen richting de deur, Ulvida komt binnen en kijkt er verslagen bij. ‘hij wil maar niet luisteren, hij draait erom heen’ zegt ze en laat zich met een zucht op haar bed vallen. ‘had ik al gedacht’ zeg je en gaat naar haar zitten.

Keeve
Je bent op weg naar Ulvida en ziet dat de deur van haar kamer open staat, nieuwsgierig kijk je naar binnen en ziet Ulvida verveeld op bed zitten met Ann naast zich, het lijkt op Ann heeft gehuild. ‘wat is er aan de hand’ zeg je en gaat naast Ann zitten. Net als Ann iets wil zeggen begint Ulvida eroverheen te ratelen over hoe egoïstisch Gazel wel niet is. ‘oke, en Ann nu jouw kant van het verhaal’ zeg je en draait je richting Ann. ‘er valt niets bij toe te voegen’ zegt ze, ze staat op en loopt weg. ‘ik heb medelijden met haar’ zegt Ulvida. ‘wat zei je medelijden?’ lach je, je probeert Ulvida op te vrolijken maar het lukt je niet, nog niet eens een glimlach! ‘en bedankt, Ann is wel een vriendin hoor’ zegt ze en kijkt je verontwaardigd aan. ‘zo bedoel ik het niet’ zeg je snel ‘ik ga maar eens trainen, daar kwam ik je voor op halen, Gran wordt kwaad als we te laat komen en dat zijn we al’ zeg je en trekt haar mee.

Ulvida
Je hebt totaal geen zin om te trainen maar het moet, Ann kun je nu niet meer helpen. Keeve noemt Hiroto nog Gran... ‘waarom noem je hem Gran’ vraag je, Keeve kijkt je verbaasd aan. ‘laat maar’ je bent er achter gekomen dat alleen jij Burn en Gazel hem Hiroto mogen noemen. Jullie lopen door naar de kleedkamer van de meiden en zien dat er niemand maar is. ‘Stik, we zijn te laat’ hoor je Keeve zeggen. ‘is niet erg, alsof ik naar hem luister’ je bent het nog steeds niet vergeten dat hij jouw de schuld gaf van het incident met Raimon. Nadat jij en Keeve klaar zijn lopen jullie het veld op, Hiroto kijkt jullie vuil aan. ‘wat zijn jullie laat zeg’ ‘alsof wij naar jouw luisteren’ zeg je en gaat op het gras zitten, je hebt geen zin om naar het te luisteren, Keeve heeft door wat je van plan bent en komt naast je zitten, ze slaat haar armen over elkaar heen. ‘doe maar wat jullie willen’ zucht Hiroto en haalt zijn schouders op. De hele training hebben jullie op het veld gezeten, zelfs zolang dat je er last van kreeg. ‘we hadden beter niet om te hoeven kleden’ lacht Keeve en trekt je overeind. Keeve is veel veranderd, eerder luisterde ze altijd naar wat de captain zegt maar telkens minder! Geweldig! Jullie kleden je weer om en lopen door naar de keuken, het is bijna tijd om te eten als vader je roept je zucht en loopt naar zijn kamer, wat heeft hij nu weer te zeuren….

Reageer (2)

  • Luckey

    GIRLPOWER FOREVER!!!

    1 decennium geleden
  • LostGirl97

    Hehe Girlpower hahaha

    Wanneer ik terug kom ga ik proberen verder te gaan okee????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen