Foto bij Walls around me |003|

Grieks leren + 1d + meligheid+ ik = onmogelijk.

(En ik zou slecht zijn in wiskunde 0: ))

Lauren Hemelveld

Ik lag op de bank tv te kijken. Er was echt niets interessants. Ik was te lui om op te staan, dus ik bestelde pizza. Het lag best lekker zo. Een half uurtje later liet ik me weer op de bank vallen, deze keer met pizza. Ik gooide de doos later in de prullenbak en ging voor de derde keer liggen. Ja, hier kon ik aan wennen. Geen medestudenten die de deur platlopen om je mee te sleuren om uit te gaan, geen irritante buren, alleen Harry en Louis. In vergelijking met Jason was dat een verademing. Ja, ik kon wel aan dit leven wennen. Hoewel een bank niet de ideale plek is om in slaap te vallen. Zeker niet als je mij bent en sowieso elke nacht geplaagd wordt door nachtmerries.

Lang leve foundation. Dat verborg nog een beetje mijn zombieheid. Miranda liet me de studio zien en ik wist zeker dat ik er nog heel vaak zou verdwalen. Het deed me denken aan het gebouw van de staten generaal waar ik jaren geleden stage had gelopen. Ik had een half uur rondgelopen en kwam toen weer uit waar ik was vertrokken. (waargebeurd -__- 0: ))Dat zag ik dus hier ook gebeuren. " Hey, there's our little Dutchie.", riep Naill vrolijk. " Dude, I've a name.", zei ik droog. "Guys, you can start bothering her during her break, not now.", zei Miranda bestraffend, maar ze slaagde er niet in om een glimlach te verbergen.

"So, her you'll be working when we're in London.", zei Miranda. Het kantoor was niet groot, maar wel helemaal van mij. Awsome. "So, basicly you have two tasks. Requests for preformances, interviews, mornings shows, you name it, you try to plan them. And if you spot some rumour online, try to negate or refute it, whatever works best. It is very important that we detect everything in time. But Jayden will teach you this, so don't worry about it." Ze gaf me de sleutel van het kantoor. "So, for now you can leave your things here. It's time for lunch and after that I'll introduce you to Jayden and then you can start the internet thing with him." Ik knikte. Ze nam me mee naar de kantine. "Use this to pay." Ze duwde me nog een pasje in mijn hand. Oké, weird, maar gaaf. "Are you done yet?", vroeg Harry ongeduldig. Ze waren random achter ons opgedoken. "Don't you have some single to record or something?", vroeg ik. "Not really.", lachte Zayn. "C'mon. See you later Miranda." "Try not to freak her out okay. It would be a shame if you chase her away on her very first day."

Ze gingen me een heel uur uithoren over van alles en nog wat. En natuurlijk kwam Louis opgegeven moment met de vraag: "How often have you done drugs?" Serieus, stereotiep ofzo. "What do you think?", vroeg ik. "Hmm, maybe tried, but nothing more." "Not even that.", antwoordde ik. "Are you such a saint?", vroeg Naill ongelovig. "No, just don't do that. Seriously, why do you want to know that?" En ik trok inmiddels op nieuw de conclusie: Deze jongens zijn gestoord. Maar wel leuk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen