The beginning
Op een dag, ontdekte Eline een hele mooie, lieve, grappige, schattige en vooral getalenteerde jongen 'Justin Bieber' op het internet.
Ze vond hem GEWELDIG!
Dus bekeek ze AL zijn video's, luisterde naar AL zijn liedjes en was er helemaal ondersteboven van.
Dagen, maanden, jaren gingen voorbij en Eline luisterde nog steeds naar zijn liedjes.
Justin werd bekender en bekender, nu kende iedereen hem wat een paar jaar geleden nog helemaal niet was.
Hij kreeg super veel haat maar ook veel liefde, hij had ondertussen al een relatie gehad met Selena Gomez, dat vond Eline enorm schattig!
Maar het bleef niet duren en ze gingen uit elkaar.
Niemand wist wat er was gebeurd.
Hadden ze ruzie gehad?
Had Justin haar bedrogen?
Hebben ze het samen beslist?
Er kwam maar geen antwoord op die vragen.
Justin begon het moeilijker en moeilijker te krijgen, hij kwam van zo hoog maar begon steeds te dalen.
Eline vond het verschrikkelijk!
Justin had duidelijk een break nodig, maar hij bleef toch concerten geven.
Naar een van de concerten gingen Eline's haar vriendinnen, ze was vreselijk jaloers omdat zij Justin voor hen kende maar ja, niks aan te doen!
Tot op een dag Eline haar mama een geweldige verrassing voor haar verjaardag had, je kunt vast wel al raden wat het was...jaaaa TICKETS VOOR JUSTIN BIEBER!
Eline was ZO blij dat ze begon te wenen van blijschap!
Ze ging onmiddelijk naar boven voor haar kledij uit te zoeken.
Eline had gekozen voor een 'Believe' muts, een topje met daarop een vestje en een legging.
De dag was aangekomen dat ze JUSTIN BIEBER in het ECHT zou zien!
Ze kon wel schreeuwen van geluk!
Zo blij was ze!
Eline stapte op de bus, naar Antwerpen omdat daar het concert plaatsvond.
Ze ging er samen met haar vriendin Phara naartoe.
Aangekomen aan het 'Sportpaleis' verliep alles heel vlot.
Eline en Phara hadden 1st floor plaatsen (dat zijn plaatsen helemaal aan het podium).
Het concert begon en...WAUW!
Het was ZO geweldig!
Eline bleef lachen en genieten van het concert.
Tot op het moment dat ze de eerste noten van One Less Lonely Girl hoorde.
Ze kreeg tranen in haar ogen en had een grijns op haar gezicht.
Justin keek in het publiek en zag toen recht in de ogen van Eline.
Ze wist niet hoe ze haar moest gedragen maar ze keek terug in zijn ogen...hij had geweldig mooie ogen.
Justin leek verward te zijn en rende af het podium.
Iedereen was gechoqueerd en wist niet wat er ging gebeuren.
De muziek stopte ook en Eline werd vreselijk rood.
Na een paar minuten kwam Justin terug op en zei 'sorry' tegen zijn fans.
Hij keek terug naar Eline en glimlachte naar haar.
Justin zong nu een ander liedje i.p.v OLLG.
Iedereen vond dat heel raar, maar het was nu eenmaal zo.
Na ongeveer een kwartier tikte iemand Eline aan op haar schouder.
Het was een mevrouw die ze nog nooit had gezien!
De mevrouw vroeg: 'Heey! Wil je graag de OLLG zijn voor vanavond?'
Eline stond met mond vol tanden te kijken naar de mevrouw.
Je kan het vergelijken met het jongentje van 'Home Alone', die kijkt soms ook zo.
Eline kon niets zeggen en toen hoorde ze Phara zeggen: 'TUURLIJK wilt ze dat zijn! Ze is heel vereerd! Maar wel wat geschrokken! Euuuhm, ze wilt het zijn hoor!'
Eline keek naar haar vriendin en bedankte ze, toen ging ze met de mevrouw mee backstage.
Ze was nog nooit zo zenuwachtig geweest, ze ging eindelijk haar idool ontmoeten...
Stay tuned! Word vervolgd!...
Reageer (3)
Al e stuk of 6x gelezen (:
1 decennium geledenBieber wou haar gwn drm stopte hij
1 decennium geledenSnel verder <33
Fangirling Tis zoo goeeed (:
1 decennium geleden