Foto bij Chapter Five

Yo peeps!
Ik wil even melden dat het hoofdstuk van Anne die hier voor komt(Chapter For) echt geNIALL is!!!
Toen ik dat even ging lezen(Ik lees namelijk van Anne dat zodat ik weet waar k op moet aansluiten XDD)had ik een smile op mijn gezicht!
Koninginendag was leuker dan ver wacht XD
De hoofdletter O in de eerste zin word oranje voor de Koning en Koningin.
Vandaag 2 hoofdstukjes want Anne,kon gisteren niet op Q en ik ook niet,lang leve storing!
Dus vandaar,

Xx Noa

s'Ochtends word ik wakker door een irritant geluid.Snel spring ik op ga douchen,en zoek kleren uit.Ik pak een zwarte legging,met daarboven een spijkerbroekje,een zwart hemdje en een roodcolbertje.'Nu nog schoenen.'Mompel ik.Rustig kijk in mijn tas.Opzoek naar mijn All Stars,eindelijk heb ik ze gevonden en doe ik ze aan.Als ik mijn veters heb gestrikt loop ik stilletjes naar beneden,bang dat ik Liv en mijn ouders wakker maak.Beneden zit Sander al op zijn laptop.'Morgen San!'Zeg ik vrolijk.Jep s'ochtends ben ik ook al druk.Hij kijkt op van zijn laptop en mompeld:'Morgen.'Stieken kijk ik mee op zijn laptop.Sander zijn werk is gewoon cool.Hij is een profvoetballer,bij een team in New York,en ook een modellen fotograaf.Echt zo gaaf!Ik maak een ontbijt,loop weer naar boven en pak mijn tas,en poets mijn tanden.Daarna ren ik snel naar beneden,daar geef ik Sander een kus op zijn wang en loop naar de deur waar ik mijn jas aan trek.'Doeg Zusje!'Roept hij me nog na.Buiten spring ik op mijn fiets en fiets naar het huis van Brooklynn's ouders.Als ik aanbel en Brooklynn open doet zeg ik:'Morning Brook!'En ik glimlach.Ze schudt lachend haar hoofd,dan pakt ze ook haar fiets.Samen fietsen we naar school.Op school komt Eline naar ons toe gerend en roept:'Er komt een schoolbal!'Ik kijk Brooklynn aan en kijk daarna Eline ongelovig aan.Ik moet nog een jurk,shoenen ALLES!'Wanneer is het?'vraagt Brooklynn slim.Eline denkt even na en zegt dan twijfelend:'Over een week.'Weer kijk ik haar ongelovig aan.Dan komen allemaal meisjes langs ons rennen,doordat een hippiebusje parkeert.Oja,One Direction-een wereld beroemde boyband-zit hier op school.De jongens lopen langs mij,Brooklynn en Eline.De jongen met de krullen die volgens mij Harry heette,glimlacht en knipoogt naar mij.Ik glimlach verlegen terug.Uit een reflex,zie ik dat de jongen met het streepjes shirt die volgens mij Louis heette.Of was het nou Liam?Nee wel Louis naar Brooklynn glimlacht.Normaal ben ik nooit verlegen bij jongens.En nu dé Harry Styles naar mij glimlacht wel?

Reageer (1)

  • XLouisLoverX

    Leuk Lekkerdig echt heel Brliilam <3 (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen