In dit hoofdstuk verdwijnt er nog iemand en zijn ze nog maar met z'n vijven over, wat gebeurd er toch? (Reacties en kudo's altijd welkom :))

*Piep, piep, piep* horen we, opgehangen. "Nee, Freddie niet ophangen!" Roept Daantje. "Het heeft geen zin, kom we gaan naar de vallende nederlander." (Vliegende hollander uit Efteling) Zeg ik maar, ik wil dit vergeten. Als we in het bootje zitten tel ik ons even, 1,2,3,4,5 en 6. Dan vertrekt het bootje, ik hou Rens' hand vast in de hoop dat hij dan niet weg kan gaan. Na de rit hoor ik het geklaag van Emily: "Ielll, mijn kleren zijn helemaal nat." Ik ben best blij dat ik haar stem hoor, want nu weet ik dat ze er nog is. Ik kijk naar mijn hand, yes, hij is er nog! "Ik ga iedereen even tellen!"Ik tel 1,2,3,4,5 geen 6. "Waar is Florian?" "Nee, is hij nu ook weg!" Ik hoor Sasha nog door klagen "Nu ben ik dus nog alleen over..." "Hey, wij zijn er ook nog!" Zegt Rens op een geirriteerde toon. Ik vind het zo schattig als hij zo is, ik wil zijn hand pakken maar hij trekt weg. Ik kijk hem aan en hij schud zijn hoofd, dan weet ik het weer, ze mogen het nog niet weten... "Ja, ja sorry hoor." Zegt Sasha. "Wat is voor pretpark man, er verdwijnen alleen maar mensen." Zegt Rens, ik zie aan zijn gezicht dat hij chagrijnig wordt. "Rens, rustig aan, we lossen dit op." We lopen met z'n allen naar de uitgang van de attractie, als ik Sasha hoor zeggen: "Hey Emily, als je 1 euro hebt kun je ff in de droger gaan staan!" Ik hoor Rens lachen, zo schattig. "Nee man, das goor!" Soms zou ik willen dat Emily verdween! "We moeten dit vergeten, kom we gaan een ijsje kopen." Ik hoop door het ijsje te vergeten wat er is gebeurd. We gaan aan een tafeltje zitten en het verbaasd me niet als we allemaal niks te zeggen hebben. Dan komt er een meisje naar ons toe lopen. "Hello, My name is Hannah and i'm from England, can you say where the 'Cobra' is?" Ik versta er geen woord van, gelukkig is Sasha een expert in engels. "Hello, you have to walk straight and then turn right, you look forward and there is the 'Cobra'" "Oh, okay, thank you!" Het meisje loopt weg. "Engelse mensen in de Waling?" "Jep, blijkbaar wel." Ik vind het maar raar als engelse mensen naar Nederland komen om een dagje naar een pretpark te gaan, rare mensen die engelse. "Zullen we in nog een attractie gaan?" Soms denk ik dat Emily haar geheugen kwijt is. "Als je nog iemand wil verliezen, gaan we maar in de Extra (Xpress uit Walibi)." Zeg ik maar, ik wil die achtbaan uitproberen.

Reageer (1)

  • MoustachXxx

    IK WIL HOOFDSTUK 6!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen