Foto bij Een speciale school...

I hope you'll enjoy it ^_^

Iedereen leek ergens heel enthousiast over, maar ze weigerden mij het te vertellen. Uiteindelijk kreeg ik Gale zo ver wat informatie los te laten, maar het was niet veel. ‘Misschien kom je dit jaar bij mij op school. Het is een speciale school, bijna niemand weet ervan,’ had hij verteld. Ik snapte het niet. Het enige wat ik wist van Gale’s school was dat hij in het tweede jaar zat, ik wist niet eens wáár hij op school zat. Zijn school was één groot mysterie. Soms ving ik wat woorden op als ‘Transfiguratie’ en ‘Toverdranken’ maar dan dacht ik dat ik het niet goed gehoord had. Ik had vaak geprobeerd iets los te krijgen bij Demetri, Tyler, Devon, Justin, Haight, Daniël of Gale zelf, maar geen van allen liet iets los. ‘Wat voor school is dat nou?’ had ik gelachen. Toen was Gale snel over een ander onderwerp begonnen. ‘Hoe gaat het eigenlijk met je turnen?’ Ik rolde met mijn ogen. Wat was hij toch een sukkel… Ik had de vorige avond nog de hele tijd tegen hem aan zitten zeuren dat ik éíndelijk in de selectie zat. En over nog veel meer dingen, natuurlijk. De rest van het gesprek was niet zo bijzonder. Daarna ging ik weer naar boven om me te douchen en om te kleden, Gale deed datzelfde in de badkamer van Tyler.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen