Foto bij HOOFDSTUK 3 Lois:

TRINGERINGERINGERINGGGG!!!!!!!!!!

Lois: OMG, Argggh dat stomme rot ding ik sliep nog zo lekker:(.
ik kijk op de klok en sta er verbaasd van te kijken, Het is 12:30 s'middags. 'Lois: WOW.
ik zette mij wekker uit en ging rechtop zitten. Toen ik om me heen keek zag ik dat de kamer nog mooier was als het zonlicht erin scheen.
Ik stapte uit mijn bed trok mijn sokken aan en liep door mijn kamer heen die ik gisteravond nog ingericht had. Boven mijn bed hing nog een klein raampje in de vorm van een hartje. Lois: WOW vet cool! ik keek op mijn twitter en tweete:
@LoisHoran: GOODMORNING IEDEREEN! Zo verzonden.
Ik liep naar de badkamer toe iedereen zat al beneden. Er stond zelfs een bad in een hele grote ook''met gaten waar bubbels uitkwamen als je hem aanzette.
Ik zette de bad aan en liet hem vol lopen. Ondertussen poetste in mijn tanden. Toen het bad hellemaal vol was gelopen stapte ik erin en deed met mijn oortjes Mainstreet Sidewalk Supermodel op.

1 KWARTIER LATER:
Toen ik me af had gedroogd liep ik naar de zolder om me om te kleden. Ik deed mijn zwart/witte vlek achtige legging aan met een zwart bloushe. Daarna trok ik mijn Vanss aan met een Engelse Print. Ik deed nog even mijn haar en mijn Make-Up, en liep naar beneden.
Moeder: Goedemorgen lieverd,lekker geslapen?''. Lois: Goedemorgen,JAAH als ene Roosje:)'' Lois: maar waar zijn de anderen enzo?
Moeder: Je vader is De auto aan het wassen,en Niek en Koen zijn aan het voetballen. Lois: Laat me raden Koen staat op doel?
moeder: Jep,haha.'' Toen ik mijn ontbijt had opgegeten vroeg mam of ik even met Louis wou lopen.(Louis is onze hond,weet neit welk ras maar wel hetzelfde als die van Daan van Mianstreet). Ik deed zijn halsband om en Pakte mijn Bassebal Jack.

10 MINUTEN LATER:
Ik liep met max weer voor het huis van de buren langs. HMM tja, Niek zij dat hij Maistreet zag jahoor VAST!.
Toen ik weer langs het huis liep leek het nog steeds het huis van Daan maarja Alles lijkt op elkaar. Vader: Heee meiss, mooi huis he? Lois: HU wat? ''Vader: Het huis van de buren? is net als ons huis hoor maar dan staat hij ana een andere kant. Lois: Ohja ahah snap ik.
Vanmidag komen de buren op bezoek W8 NEEJ ik stond om 12:30 op nu is het 14:30. Lois: Hoellaat komen ze dan pap?
Vader: aan het einde van de middag om 18:30uur. Lois: OKEEEYY! Ik liep naar binnen en liet Louis halsbandlos.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen