Foto bij Column - Introductie

Ik weet niet zo goed te beginnen, dit wordt de introductie van mijn achtbaan die ik instap. Ik zal mij eerst even voorstellen. Jullie weten vast allemaal wat het woord Column inhoudt. Ik schrijf hier een verhaal op Quizlet en dat doe ik met heel veel plezier en elke dag weer kom ik hier een kijkje nemen om andere verhalen te lezen, zo net als nu. Ik zat een beetje rond te kijken en kwam erachter dat ik nog nooit een column of wat dan ook ben tegengekomen. Ik doe de opleiding Journalistiek in Rotterdam en omdat ik nu 5 dagen bezig ben met actualiteit leek het mij erg leuk om dat met jullie te delen. Als het een succes is en mensen vinden het leuk zou ik elke week hier wel wat willen posten. Mijn vader leest de VI en daarin staat elke week een column van Nico Dijkshoorn, je weet wel die man die ook vaak bij de Wereld Draait Door zit. Nu moet ik voor school ook eens in de maand een column schrijven, er zijn al verschillende onderwerpen langs gekomen, zoals doppinggebruik, mode, voetbal eigenlijk alles wat er op dat moment speelt en omdat schrijven mijn leven is dacht ik dat het nooit kwaad kon om dit is te proberen. Als jullie samen met mij deze achtbaan willen proberen, kan ik er proberen een succes van te maken. Als jullie er net zoveel zin in hebben als mij wil ik proberen om elke week een column te plaatsen!

Laat mij weten wat je ervan vindt!

Reageer (6)

  • CARAS

    Hey! We need to talk, haha. Welke studie doe jij in journalistiek in R'dam? Toevallig op het GLR? Verder, neem ik uiteraard een abo ;)

    1 decennium geleden
  • manegezot

    Abo! X

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Me like! :)

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    Lijkt me heel leuk, Abo x

    1 decennium geleden
  • AlphaWolve

    Wat is een column eigenlijk? T lijkt me, van wat ik begrijp, wel een leuk idee!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen